Gå til innhold

Hva er riktig i denne situasjonen?


mads182

Anbefalte innlegg

Da jeg kommer hjem i efta har pappa slipt inn en liten kattunge (tipper den er født i sommer). Den er kosesyk og veldig vill av seg. Mamma har undersøkt med naboer og kjente, den har også oppholt seg hos noen av de den siste tiden. Ingen av de eier/vet hvem som eier den. Jeg måtte slippe den ut i stad, i håp om at den skulle finne veien hjem (om den har noe). Etter 20 min sitter jeg og hører på musikk på rommet og hører en hes tuting utenfor rommet. Hvem andre er det enn lille pusen? Jeg har ikke hjerte til å la den være ute i natt-Resultat: Slapp den inn og nå sover den i senga mi. Har tenkt å henge opp en plakat i morgen og spørre om noen eier den. Hva ellers burde jeg gjøre? La den være ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør absolutt beholde den til i morgen, både for kosens og omsorgens skyld. Det er ikke sikkert den klarer seg alene om den er veldig ung. :)

Du kan melde den savnet på en side jeg dessverre ikke husker navnet på. Dyrebeskyttelsen eller kjæledyrsomvernsorganisasjonsforeningen eller noe sånt.

Det samme skjedde nettopp med en venninne av meg, men hun hadde den i noen dager før hun slapp den ut, og den fant veien bort til eieren sin.

Lenke til kommentar
Du bør absolutt beholde den til i morgen, både for kosens og omsorgens skyld. Det er ikke sikkert den klarer seg alene om den er veldig ung. :)

Du kan melde den savnet på en side jeg dessverre ikke husker navnet på. Dyrebeskyttelsen eller kjæledyrsomvernsorganisasjonsforeningen eller noe sånt.

Det samme skjedde nettopp med en venninne av meg, men hun hadde den i noen dager før hun slapp den ut, og den fant veien bort til eieren sin.

7172153[/snapback]

 

 

Takk for et svar, akkurat det svaret jeg håpet på :D Makan til søt katte har jeg aldri sett. Den klarer ikke mjaue omtrent, er helt hes. Jeg kan alltids fortsette å spørre naboer. Synes det er merkelig at den har oppholt seg hos andre over en periode på for eks en hel dag om den har noen som bryr seg om den. Folk som ikke bryr seg om dyrene sine er det verste som er

Lenke til kommentar

legg den i en eske med masse mat og en pute og sånn og mal eksen innvendig i koselige farger og send esken til en tilfeldig adresse eller send den ut på elven så noen kan finne katten. og i eksen er det ett brev om at den må ha omsorg og sånn.

Lenke til kommentar
legg den i en eske med masse mat og en pute og sånn og mal eksen innvendig i koselige farger og send esken til en tilfeldig adresse eller send den ut på elven så noen kan finne katten. og i eksen er det ett brev om at den må ha omsorg og sånn.

7172806[/snapback]

 

 

Enig.. gå til et tilfeldig hus og sett esken utenfor.. ring på og stikk, hvis ingen tar den så prøver du et annet hus

Endret av Turbo-Jokke
Lenke til kommentar
legg den i en eske med masse mat og en pute og sånn og mal eksen innvendig i koselige farger og send esken til en tilfeldig adresse eller send den ut på elven så noen kan finne katten. og i eksen er det ett brev om at den må ha omsorg og sånn.

7172806[/snapback]

 

For all del, send den ut på elven i en pappeske. Da får den fort nye eiere :thumbup:

Lenke til kommentar

Lett valg. Følg med på diverse lyktestolper om noen etterlyser katten, eventuelt sett opp lapper selv. Hvis dette ikke fører frem og dere har muligheten til å beholde katten (HUSK at den ikke kommer til å være en nusselig kattunge hele livet) er det bare å gjøre det. Hvis dere ikke har muligheten til det er det lureste å ta trikken til Adamstuen og gi den en overdose på veterinærhøyskolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...