Gå til innhold

bytte pc med kompis - bør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
kompisen min har finere dame enn min, bør jeg bytte??

:hmm:

7171644[/snapback]

haha XD :p forresten :p fikk beholde kabinett/viftestyring/psu, han ville av en eller annen grunn bare ha pcen min :O

7171670[/snapback]

At hva? Jeg trodde han ville bytte nettopp fordi du hadde penere kasse... Det er reint svindel å bytte de maskinene hvis det bare er HW dere bytter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hans maskin er jo, som du sa, nyere, noe som vil si at den er lett å oppgradere i framtiden. din på den annen side bruker en eldre sokkel, ddr1 minne, agp-skjermkort.

Hvis jeg var kompisen din ville jeg hvertfall ikke byttet, selv om ytelsen ikke ligger så langt fra hverandre. Din maskin er "bare boss" neste gang du skal oppgradere, hans er fint brukendes i flere år framover med litt oppgraderinger her og der. At din kostet 1000kroner meg når du kjøpte den har ingenting å si, hans er verdt mer.

7170831[/snapback]

ja, så jeg bør bytte? :D takker for svar :)

flere tips?

7170844[/snapback]

Ja du bør bytte, hans er mye bedre for oppgraderinger i fremtiden ;)

Skrevet

Er det mulig? Selv om dere ikke er gode venner, så er det jo litt synd på han at du lurer han slik.

Du nevnte at han ikke kan så mye om data. Så selger du dine hardware til ham når du vet at dine suger?

Skrevet

Da går det vel ikke mange dagene før han finner ut av lurerriet og vil bytte tilbake. Jeg mener, hvem bytter en 250gig HD mot en 40gig? wtf liksom.

Skrevet
Da går det vel ikke mange dagene før han finner ut av lurerriet og vil bytte tilbake. Jeg mener, hvem bytter en 250gig HD mot en 40gig? wtf liksom.

7172921[/snapback]

kunne ikke vært mer enig :tease:

Skrevet

7172921[/snapback]

har sagt det til han :p lot han beholde hddn pga trenger ikke 250 gigas

Skrevet
hvor gamle er dere? jeg lukter at foreldre kan bli innblandet når dette finnes ut av(om dere er under 16 iallfall)

7173659[/snapback]

jeg er 15 han er 16 :p

nei foreldra bryr seg ikke :p

Skrevet
Dere får gjøre hva dere vil... Men jeg håper ihvertfall du kommer til å utvikle litt moral innen du blir myndig.

7174384[/snapback]

lol ja.. jepp han fikk se når jeg skrev her.. vi har jo LAN da,... han ville bare bytte,men jeg har merlet mye bagateller med HKet da som for eksempel at tastatur og mus fryser osv....

Skrevet
Dere får gjøre hva dere vil... Men jeg håper ihvertfall du kommer til å utvikle litt moral innen du blir myndig.

7174384[/snapback]

litt moral? du får lese poster før du utrykker deg... d var han som ville bytte da så :cool:

Skrevet (endret)
men likevel er det du som har dårlig moral om han ikke vet bedre....

7176578[/snapback]

pisspreik :p jeg sa forskjellen på soklene og sånt, og at mitt sitt er på vei ut av markedet osv, men han ville allikevel bytte, nå sa han at han byttet pga noe styr med moren hans... :p:dribble:

Endret av Storleer
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...