Gå til innhold

bytte pc med kompis - bør jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han bytta pga han ikke ville ha problem med moren @ han kjøpte pc uten lov... xD HKet mitt lignet på hans gamle asus kort så hu ikke skulle merke forskjell... xD

7187184[/snapback]

 

Herregud for en syk forklaring. Driver mammaen hans og snoker inni kabinettet hans?

 

Du og kameraten din får meg til å tenke på filmen "Dum og dummere"- har du sett den? Anbefales. Dere kommer sikkert til å rappe damene fra hverandre også :-).

 

CoolDuckie

Lenke til kommentar
han bytta pga han ikke ville ha problem med moren @ han kjøpte pc uten lov... xD HKet mitt lignet på hans gamle asus kort så hu ikke skulle merke forskjell... xD

7187184[/snapback]

 

Herregud for en syk forklaring. Driver mammaen hans og snoker inni kabinettet hans?

 

Du og kameraten din får meg til å tenke på filmen "Dum og dummere"- har du sett den? Anbefales. Dere kommer sikkert til å rappe damene fra hverandre også :-).

 

CoolDuckie

7188719[/snapback]

tror ikke det nei, etter tiende skal ikke jeg ha noe mer å ha med ham :p han har gjennomsiktig kabinett da, så hu merker det lett

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
OMG er det virkelig mulig! For en tråd! er enig med chil! denne tråden burdes flyttes til humor!

 

Gla jeg ikke har noen av de maskinene der!

 

LMAO om det blir bråk i hjemmene deres om foreldra en dag bryr seg om dataene deres og da blir det e ett hel****e!

7267486[/snapback]

nei der tar du feil, gikk smertefritt alt sammen... foreldra bryr seg heller ikke...:p

 

har oppgradert prosessoren til en tokjerner... men har fortsatt igjen å kjøre sli og skaffe mer minne :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...