Gå til innhold

Fritidsklubb i norsktimen

Teodorull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følgende skjedde forrige norsktime:

La meg først nevne at vi hadde en noe gammeldags lærer over 60 den timen.

To "kulere" gutter sitter fremst i et hjørne av klasserommet mens læreren forteller om realismen. Den ene tar opp macbooken sin. Den andre tar opp en sixpack julebrus. :fun: De setter også på litt musikk, med relativt lavt volum. Norsklæreren merker ingenting (les: Fortrenger) Så der ble det fritidsklubb resten av timen! :D

Tenkte bare jeg skulle informere om at tidene ar forandret seg i skole-norge :w00t: Sikkert ingen nyhet, men likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir faktisk irritert over å lese at norske elever får mindre og mindre respekt for læreren. Lurer litt på om trådstarter vet hvordan det er å undervise når elever oppfører seg som noen jævla idioter?

Skrevet

Ånei så kewle gutter de var da, kanskje de burde følge mer med på hva som blir undervist om, for skole er ikke bare en fritidsaktivitet, det er faktisk veldig viktig for senere utdanning og jobb.

Har liten respekt for folk som oppfører seg slik.

Skrevet

Lærerne bør være harde mot de harde. At skolen (primært barne- og ungdomsskole) blir barnehage, er det lite tvil om. På VGS hjelper det dog endel, siden folk vanligvis er interessert i å lære de fagene de har.

Skrevet
Læreren burde konfiskert både Macbook og Julebrus.

7171955[/snapback]

+ spansrør.

7172417[/snapback]

Spanskrøret sørger vel ikke for at undervisningen går videre, som bør være det ultimate målet. Men dog, det hadde vært artig å sett.

• 1 måned senere...
Skrevet

er jo ikke morsomt når læreren er der da.

da jeg gikk i 8. klasse så hadde vi et prosjekt der vi skulle ta ut noen bilder og henge dem opp og lage utstilling, men han ene fyren som kunne de greiene der kunne bare være på skolen til halv 1 (skolen slutta 2), så da sendte læreren oss på datarommet og gikk hjem.

gjorde han en 5-6 ganger da, 1,5 time på datarommet, og absolutt ingen som brydde seg om hva vi gjorde.

Skrevet

Skole norge trenger folk som pusher grensene. Til slutt klikker det for lærerene og vi får innført Nazi disiplin.

Fint at noen gjør det verre slik at det kan bli bedre. :thumbup:

Skrevet
Sett meg på bakken og skyt meg i hodet.

7390957[/snapback]

ta meg først

7390983[/snapback]

Ill give you two in the pink and one in the stink.

Skrevet
Følgende skjedde forrige norsktime:

La meg først nevne at vi hadde en noe gammeldags lærer over 60 den timen.

To "kulere" gutter sitter fremst i et hjørne av klasserommet mens læreren forteller om realismen. Den ene tar opp macbooken sin. Den andre tar opp en sixpack julebrus.  :fun: De setter også på litt musikk, med relativt lavt volum. Norsklæreren merker ingenting (les: Fortrenger) Så der ble det fritidsklubb resten av timen!  :D 

Tenkte bare jeg skulle informere om at tidene ar forandret seg i skole-norge :w00t:  Sikkert ingen nyhet, men likevel.

7169876[/snapback]

Heldigvis går du fortsatt på ungdomsskole...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...