Gå til innhold

Underskriftkampanje mot metaframe!


Anbefalte innlegg

Ser det er mange som legger ut underskriftskampanjer (om ikke mange, iallefall noen). Jeg tenkte kanskje jeg også skulle gjøre det..

 

Men først, kanskje jeg skal forklare saken litt:

 

Rogaland Fylket har sperret internet tilgangen gjennom lokalnettet vi har på skolen (port 80, 8080 og 21, usikker på den siste). Dette fordi de har satset mye penger på Citrix MetaFrame. Denne løsningen går ut på at alle prosseser blir kjørt på en sentral server, dette er egentlig ganske bra, for det gjør at skole kan utnytte de 66 MHz og oppover som de har. Men når man må bruke dette på splitter nye Pentium 4 1,8 maskiner begynner det å bli litt merkelig..

 

Vi startet derfor en underskriftskampanje som vi håper om at tilslutt skal føre til at Rogaland Fylke åpner internet tilgangen vi hadde før (gjennom skolens lokalnett). MetaFrame skal fortsatt kjører på maskinene som er 66 MHz og som ikke klarer å kjøre Novell Client, som lokalnettet er baser på.

 

Håper på et par underskrifter, som hjelp til dette.

 

Si Nei til MetaFrame

 

Takk..

 

_________________

sim[ @ EFnet

 

*Kremt* *Host*

 

Stolt: Har svidd en ThunderBird 1,4 GHz.. :wink:

 

 

MOD: [bruk emnefeltet fornuftig]

 

[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-09 16:49 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, får nesten lyst til å kalle dere idioter, men skal ikke gjøre det, siden skittkasting ikke fører noe sted.. :smile:

 

Men, for å lære trenger man informasjon, informasjon har man i lærebøkene, men det er av og til ikke godt nok, derfor buker vi internet.

 

 

Men dere bør da være enige i at det er ganske idiotisk å kjøre en slik klient på Pentium 4 1,8 GHz ? Det går jo like treigt som med 66 MHz.

 

Jaja.. Gjør som dere vil. Underskrifter kan også gi intrykk av medfølelse for oss.. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg går på Bryne VGS i Rogaland og HATER det nye systemet som er kommet. Riktignok har ikke vi så SUPRE pc'er, men liker ikke systemet likevel.

 

Skriver under jeg!

 

Håper dera andre også gjør det!

(og.. håper samme systemet kommer hos dere. Da blir det en annen tone på dere som bare ler av dette)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...