Gå til innhold

Character problem, hjelp!


Anbefalte innlegg

her er problemet, jeg satt å gamet litt i går kveld på min Character og nu når jeg skulle logge inn å game så startet det fint opp å kom inn i wow da er alle spillerene Unknown å jeg har 0ms å blir disconected etter 1-2 min!

jeg re-joiner samme skjer :(

prøvde å formatere spillet men neida, samme greia!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer det med en gang, hver gang? Eller hender det at det tar litt lenger tid enn andre ganger før det skjer?

 

Uansett vil dette være et bra triks for alle som spiller WoW (Det løser 80% av disconnection problemene i WOW, for meg og for veldig mange andre verden over) -->

 

1. Klikk på Start

2. Velg Control Panel/Kontrollpanel

3. Velg System

4. Velg Hardware/Maskinvare

5. Velg Device Manager/Enhetsbehandling

6. Velg Network Adapters/Nettverkskort

7. Dobbelt klikk på ditt nettverkskort, evt utfør følgende prosedyre på alle kortene listet der

8. Velg Advanced/Avansert

9. Finn Checksum Offload. Finner du ikke denne settingen (ikke alle nettverkskort har denne settingen), kan du stoppe her og finne andre årsaker til dine problemer

10. Sett Checksum Offload til DISABLE hvis den ikke allerede er satt til DISABLE

 

Da er du ferdig, og du kan fortsette å spille WoW, og hvis du fortsatt har disconnects så var ikke dette løsningen for deg. (ingen vits å sette den tilbake til Enable uansett)

 

Edit: Ok, jeg var tydeligvis litt treg :) Men ser ingen grunn til å slette innlegget mitt anyways :)

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...