Gå til innhold

To nye LCD-skjermer. Dualscreen


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal ta på meg spanderbuksene, og kjøpe to nye skjermer som en bursdagsgave til meg selv.

 

Minimum 19" og 1280*1024. Rammene på sidene bør ikke være så brede at det ser teit ut. Prisen bør være omkrint 4500. Gjerne billigere, så lenge kvaliteten ikke synker drastisk. Bør også være grå/sølv/svart.

DVI bør det også være.

 

Hvordan er feks denne denne vs denne?

Sistnevnte er egentlig uaktuell pga prisen.

 

Og hvor stor forskjell merker man på 2ms og 6/8ms?

 

 

 

-Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Skal ta på meg spanderbuksene, og kjøpe to nye skjermer som en bursdagsgave til meg selv.

 

Minimum 19" og 1280*1024. Rammene på sidene bør ikke være så brede at det ser teit ut. Prisen bør være omkrint 4500. Gjerne billigere, så lenge kvaliteten ikke synker drastisk. Bør også være grå/sølv/svart.

DVI bør det også være.

 

Hvordan er feks denne denne vs denne?

Sistnevnte er egentlig uaktuell pga prisen.

 

Og hvor stor forskjell merker man på 2ms og 6/8ms?

 

 

 

-Martin

7166913[/snapback]

 

 

Hvorfor ikke kjøpe en stk større skjerm? Tror det var elprice som solgte en 22" acer widescreen til 2995kr. Jeg har en 20" dell widescreen selv og er godt fornøyd med den. Fint å ha alt på en skjerm :)

Lenke til kommentar
Man kan vel ikke dele det opp på den måten med widescreen

 

Jo det kan man..jeg bruker 2 L204WT i Dual Display eller Dual screen..funker helt fint det..

7167220[/snapback]

 

Tror han mente at man ikke kan dele opp èn skjerm. Siden det var noen som foreslo tidligere å kjøpe en stor skjerm istedet for 2 mindre...

Lenke til kommentar
Man kan vel ikke dele det opp på den måten med widescreen

 

Jo det kan man..jeg bruker 2 L204WT i Dual Display eller Dual screen..funker helt fint det..

7167220[/snapback]

 

Tror han mente at man ikke kan dele opp èn skjerm. Siden det var noen som foreslo tidligere å kjøpe en stor skjerm istedet for 2 mindre...

7167287[/snapback]

Det stemmer. Kjører man fullscreen på widescreen, så blir vel alt skjermbilde oppbrukt.

Og det ser tøffere ut med to skjermer istede for en :p

Lenke til kommentar
M4rTiN:

 

Var det maks 4500kr per skjerm du kunne bruke?

7167357[/snapback]

4500 tilsammen. Kan kanskje strekke med til 5000,-.

 

OT:

Brukte 2x15" CRT i "gamledager". Det var kult i noen spill (bil og fly), men aller mest irriterende egentlig. Bruker nå 1x17" LCD...

 

Er det noen spesiell grunn til at du trekker fram benq?

7167421[/snapback]

BenQ er vel mest pga utseende. Følger ikke veldig mye med på skjermfronten, så det er jo derfor jeg spør her.

Og hittil er det ingen som har kommet med noen forslag til det jeg spør om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...