Articfare Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hei. En klassekamerat har et grinebitende problem, som jeg hadde før, med BF2142. Etter rundt 5-20 min detter han ut, først restarter skjermen seg og så detter han ut uten feilmelding eller noe. Det blir først blackscreen som blinker. Hardware: Geforce 64 hovedkort ati radeon 9800 PRO AIW skjermkort 1024 RAM 3g hertz prossesor amd Som jeg sa hadde jeg også det samme problemet, men jeg datt ut på alle spill, untatt Rome Total war og Empires DotMW. Han detter ut kunn på BF2142. Vet noen hva problemet kan være? Trenger han å oppdatere drivere f.eks? Takker for svar, . Oppdaterer....
RRhoads Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hei. En klassekamerat har et grinebitende problem, som jeg hadde før, med BF2142. Etter rundt 5-20 min detter han ut, først restarter skjermen seg og så detter han ut uten feilmelding eller noe. Det blir først blackscreen som blinker. Hardware: Geforce 64 hovedkort ati radeon 9800 PRO AIW skjermkort 1024 RAM 3g hertz prossesor amd Som jeg sa hadde jeg også det samme problemet, men jeg datt ut på alle spill, untatt Rome Total war og Empires DotMW. Han detter ut kunn på BF2142. Vet noen hva problemet kan være? Trenger han å oppdatere drivere f.eks? Takker for svar, . Oppdaterer.... 7166416[/snapback] Ja, har'n klokka amd-prosessorn sin til 3 Ghz kan det jo være det Be han skjekke temp på skjermkort, og skjekke om det er mye støv på det Endret 27. oktober 2006 av RRhoads
Articfare Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Han har ikke klokket noe, i noe støv, og tempen er grei. Takker for flere svar, .
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hadde faktisk et slikt problem før, men så prøvde jeg å spille uten noen overvåkningsprogrammer (temp og slikt) og avslutta alt unødvendig. Etter det så kan jeg spille så lenge jeg vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå