Gå til innhold

Netthandelen.no "Offisiell" diskusjonstråd....


Anbefalte innlegg

For lenge siden husker jeg at jeg hjalp mora mi med å handle på netthandelen.no.

 

Det var vel i de tider man hadde ekspedisjonsgebyr eller noe.

 

Da var det vel to eller tre ting jeg bestilte for henne.

 

Hun fikk vel en av gjenstandene hun kjøpte, resten lovte de å ettersende henne.

 

Problemet er at pr. dags dato har vi ikke sett snurten av de varene man lovte å ettersende selv om alt ble betalt i tide.

 

Etter det har vi nok aldri handlet hos netthandelen.no.

 

Hele saken forsvant i glemmeboken, helt til jeg så denne tråden her om netthandelen.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For lenge siden husker jeg at jeg hjalp mora mi med å handle på netthandelen.no.

 

Det var vel i de tider man hadde ekspedisjonsgebyr eller noe.

 

Da var det vel to eller tre ting jeg bestilte for henne.

 

Hun fikk vel en av gjenstandene hun kjøpte, resten lovte de å ettersende henne.

 

Problemet er at pr. dags dato har vi ikke sett snurten av de varene man lovte å ettersende selv om alt ble betalt i tide.

 

Etter det har vi nok aldri handlet hos netthandelen.no.

 

Hele saken forsvant i glemmeboken, helt til jeg så denne tråden her om netthandelen.no

7196939[/snapback]

 

Send meg en epost til einar ( @ ) netthandelen.no så skal jeg se på saken.

 

Einar

Lenke til kommentar

Hvordan gjør netthandelen det med retur av varer på angrefrist? Har gang på gang påpekt at jeg skal ha alle utlegg igjen, bortsett fra returporto. Men får da svar tilbake at jeg kun skal ha tilbake prisen jeg har betalt for selve varen. Hvordan får dere det til å bli sånn? Når det står til og med på angrefristskjema (les sitat under) at man skal ha alt tilbake..

 

Mener netthandelen hadde lagt inn et punkt i vilkårene sine om at man kun skulle ha tilbake vareprisen ved event angring. Men så langt meg bekjent er det ikke lov å lage noen dårligere avtale enn loven. Fikk også beskjed en gang at dere hadde en avtale med forbrukerombudet om dette, men det hadde iallefall ikke de hørt om.

 

Husker ikke hvor mange kroner jeg iallefall mener jeg har krav på, men er ca 200-300. Når jeg da vil tru dere har hatt mange returer på angrefrist blir det fort mange 1000 kroner dere skylder brukerne om alle har fått samme svar som meg.

 

"Hvis du benytter deg av angreretten skal du ha tilbake det du har betalt (alle kostnader som faktisk er belastet kunden, herunder porto, ekspedisjonsgebyr og postoppkravsgebyr), og selgeren skal ha tilbake varen."

 

"Dersom avtalen er inngått ved annet fjernsalg enn telefonsalg (f.eks.

postordresalg, internettsalg og tv-shopping) må du bære returkostnadene selv, med

mindre selgeren har misligholdt avtalen eller selgeren i henhold til avtalen har levert en

erstatningsvare, fordi den bestilte varen ikke var tilgjengelig."

Lenke til kommentar
Hvordan gjør netthandelen det med retur av varer på angrefrist? Har gang på gang påpekt at jeg skal ha alle utlegg igjen, bortsett fra returporto. Men får da svar tilbake at jeg kun skal ha tilbake prisen jeg har betalt for selve varen. Hvordan får dere det til å bli sånn? Når det står til og med på angrefristskjema (les sitat under) at man skal ha alt tilbake.. 

 

Mener netthandelen hadde lagt inn et punkt i vilkårene sine om at man kun skulle ha tilbake vareprisen ved event angring. Men så langt meg bekjent er det ikke lov å lage noen dårligere avtale enn loven. Fikk også beskjed en gang at dere hadde en avtale med forbrukerombudet om dette, men det hadde iallefall ikke de hørt om.

 

Husker ikke hvor mange kroner jeg iallefall mener jeg har krav på, men er ca 200-300. Når jeg da vil tru dere har hatt mange returer på angrefrist blir det fort mange 1000 kroner dere skylder brukerne om alle har fått samme svar som meg.

 

"Hvis du benytter deg av angreretten skal du ha tilbake det du har betalt (alle kostnader som faktisk er belastet kunden, herunder porto, ekspedisjonsgebyr og postoppkravsgebyr), og selgeren skal ha tilbake varen."

 

"Dersom avtalen er inngått ved annet fjernsalg enn telefonsalg (f.eks.

postordresalg, internettsalg og tv-shopping) må du bære returkostnadene selv, med

mindre selgeren har misligholdt avtalen eller selgeren i henhold til avtalen har levert en

erstatningsvare, fordi den bestilte varen ikke var tilgjengelig."

7197354[/snapback]

 

Det du skriver der er helt rett og det er også slik vi praktiserrer dette.

Hvis du mener dette ikke har skjedd i din sak synes jeg du skal ta kontakt med vårt kundesenter igjen. Det kan være en mennsekelig svikt, jeg vet ikke hva det skyldes, men hvis du benytter deg av angrefristen så utbetaler vi hele fakturabeløpet. Dvs Produkt, ekspedisjon og frakt. Returportoen betaler du selv.

 

Einar

Lenke til kommentar
Kanske bedre at du konsentrerer dig om skolelærer-jobben og venter med å skrive her i tråden, til du selv har gjort dig nogen erfaringer med Netthandelen.

7190071[/snapback]

 

På ingen måte noe skolelærer, men folk burde hvertfall prøve å skrive riktig! Ømt tema for deg eller?

 

hehe, jeg må le litt når du kommenterer norsken min. Det er nok ikke min sterkeste side. Strøk i Norsk ut av videregående, men tok det opp igjen og bestod:).

 

Men det har vel lite å gjøre med netthandelen:(

 

Einar

 

Har forståelse for at noen sliter med norsken. Innlegget over er jo skrevet bra og korrekt :) Når det gjelder Netthandelen.no har jeg desverre samme inntrykk som broderen fortsatt. Regner med at det er flere mennesker som er "hekta" på auksjoner/timesalg, men det biter ikke på meg. Kjøper lys, verktøy, kunstig snø, batterier osv andre steder.

 

Bare som et eksempel, 9V batteri til kr 12. Frakt hjem i min kasse blir totalt 77 kr i frakt. Sammenlignet med en 20 kg Trehalose sekk som koster 180 kr. Posten tar betalt for volum/vekt henger ikke helt på greip for meg.

 

Og du skriver faktisk feil selv. God jul!

 

God jul til deg også DJ ZooL!

Lenke til kommentar

Det eneste jeg er misfornøyd med er vell det at jeg kjøpte ett par militærvotter og fikk 2x høyrehånd :hmm: (altså jeg er høyrehent, men det får da være måte på!)

Og at den ene termokoppen leker i alle kanter :p

Ellers er noen av høytalerne veldig stram lyd i... Nesten som om de var festa i murvegg :p

Også var det ikke sponplater subben var laget av... mere noe som smuldraopp viss du var uheldig og kakka ett lita rift i :p

 

Også fjernkontrolleren til forsterkeren min blir jeg hissi på... den funker svært dårlig viss du ikke sikkter 100% inn i lydhjulet på forsterkeren, samt var Plastikken som beskytter lcd skjermen (som viser volum o.l) løs da jeg fikk den... :p

:/

 

Også frakta vill jeg si noe på... jeg tror ikke noe på at når man sender med en usb hubb til en pakke cder så reiser posten seg og sier... det blir 25kr ekstra da ja!

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Etter å ha handlet 2 ganger hos netthandelen, relativt store ordre, der jeg ikke har bydd på all slags dilldall, så sitter jeg igjen med et dårlig inntrykk av kvaliteten på varene fra netthandelen.

 

Jeg har ikke fått testet alle varene jeg har kjøpt enda. Kjøpte noen bilhøyttalere, og de fungerer nå slik de skal. Dog. oppgir netthandelen alt for høy watt på bilhøyttalere og forsterkere, slik at en må søke seg frem til "korrekt" effekt... I alle fall da jeg holdt på å sjekke auksjoner, så kunne det stå f.eks 2x800W, noe som egentlig viste seg å være kanskje 2x50RMS 4ohm, som er reel effekt, o.lign. Samme med en høytrykksspyler jeg fant, husker ikke tallene helt, men den var i alle fall oppgidd til mye høyere BAR enn hva som er reelt.

 

Noe av varene som gjør at jeg er litt missfornøyd, er f.eks et elektronisk dart-spill. Det ser helt greit ut, men allerede etter første runde med 3 spillere så gikk 2 piler i stykker. 3-4 runder senere så har vi igjen 3 piler av 12 som enda er intakte. Pilene som følger med skal vel ikke være engangsbruk. Kjøpte to slike sett, da jeg tenkte å gi bort det ene i gave..., men jeg føler ikke akkurat for å gi bort slikt søppel i gave. Må også nevne at det er snakk om helt normalt bruk, ikke noe sleivkast eller noe slikt. Sendte en klage-mail på dette, men fikk aldri noe svar.

 

Det andre var her om dagen da jeg skulle montere ei takvifte. Har ei vifte fra før, som ble kjøpt fra ide skeidar, som riktignok var dobbelt så dyr, men også helt klart en annen kvalitet. Vi fikk sammen viften med litt plunder, dårlig gjenger, hull i vifteblad som ikke passet 100% med hull på beslag, det hele virket skikkelig billig, men det var den jo også.

 

Kjøpte også en gang noen borr og bit sett av "høy kvalitet" som netthandelen selv valgte å kalle det, men noe høy kvalitet vil jeg ikke si det var på det utstyret, ikke at jeg egentlig hadde forventet det, kjøpte det jo bare fordi det var såpass billig :-).

 

Har enda ikke fått testet verktøyet jeg har kjøpt der, men antar at det fungerer . Har også et par sett Proson stue høyttalere som jeg ikke har fått testet enda, men de fungerer vel de og får en tro.

 

Men for all del, noe av utstyret fungerer da faktisk helt greit, men det frister uansett ikke så mye å handle videre når så stor prosent av varene er av så dårlig kvalitet.

 

Mye tvilsomt med større varer som alltid blir bydd opp til en viss pris kort tid etter at auksjonen starter, hvitevarer, div. kjøretøy osv. Men nok om det…

Lenke til kommentar
Etter å ha handlet 2 ganger hos netthandelen, relativt store ordre, der jeg ikke har bydd på all slags dilldall, så sitter jeg igjen med et dårlig inntrykk av kvaliteten på varene fra netthandelen.

 

Jeg har ikke fått testet alle varene jeg har kjøpt enda. Kjøpte noen bilhøyttalere, og de fungerer nå slik de skal. Dog. oppgir netthandelen alt for høy watt på bilhøyttalere og forsterkere, slik at en må søke seg frem til "korrekt" effekt... I alle fall da jeg holdt på å sjekke auksjoner, så kunne det stå f.eks 2x800W, noe som egentlig viste seg å være kanskje 2x50RMS 4ohm, som er reel effekt, o.lign. Samme med en høytrykksspyler jeg fant, husker ikke tallene helt, men den var i alle fall oppgidd til mye høyere BAR enn hva som er reelt.

 

Noe av varene som gjør at jeg er litt missfornøyd, er f.eks et elektronisk dart-spill. Det ser helt greit ut, men allerede etter første runde med 3 spillere så gikk 2 piler i stykker. 3-4 runder senere så har vi igjen 3 piler av 12 som enda er intakte. Pilene som følger med skal vel ikke være engangsbruk. Kjøpte to slike sett, da jeg tenkte å gi bort det ene i gave..., men jeg føler ikke akkurat for å gi bort slikt søppel i gave. Må også nevne at det er snakk om helt normalt bruk, ikke noe sleivkast eller noe slikt. Sendte en klage-mail på dette, men fikk aldri noe svar.

 

Det andre var her om dagen da jeg skulle montere ei takvifte. Har ei vifte fra før, som ble kjøpt fra ide skeidar, som riktignok var dobbelt så dyr, men også helt klart en annen kvalitet. Vi fikk sammen viften med litt plunder, dårlig gjenger, hull i vifteblad som ikke passet 100% med hull på beslag, det hele virket skikkelig billig, men det var den jo også.

 

Kjøpte også en gang noen borr og bit sett av "høy kvalitet" som netthandelen selv valgte å kalle det, men noe høy kvalitet vil jeg ikke si det var på det utstyret, ikke at jeg egentlig hadde forventet det, kjøpte det jo bare fordi det var såpass billig :-).

 

Har enda ikke fått testet verktøyet jeg har kjøpt der, men antar at det fungerer . Har også et par sett Proson stue høyttalere som jeg ikke har fått testet enda, men de fungerer vel de og får en tro.

 

Men for all del, noe av utstyret fungerer da faktisk helt greit, men det frister uansett ikke så mye å handle videre når så stor prosent av varene er av så dårlig kvalitet.

 

Mye tvilsomt med større varer som alltid blir bydd opp til en viss pris kort tid etter at auksjonen starter, hvitevarer, div. kjøretøy osv. Men nok om det…

7197501[/snapback]

 

Huff dette hørtes kjedelig ut. Du må bare klage på varene du ikke liker. Vi skal ordne opp for oss. Vi jobber som sagt hele tiden på for å få opp kvaliteten på varene våres.

 

Nå nærmer vi oss også snart 500.000 kunder så det begynner å bli endel mennesker som liker oss totalt sett:).

 

I dag lanserte vi også Autobud, så nå slipper du å følge med på auksjonen om du ikke har tid.

 

Einar

Lenke til kommentar

Egen erfaring:

 

Bomann Brøbakemaskin: Virket i 3 uker. Etter 3 gangs bruk ble den helt dø.

 

Kaffemaskin, espresso/cappucino: Kastet etter 2 mnd. Lagde dårlig kaffe.

 

Utelys: Virket første døgnet døde deretter ut.

 

Budvinner på sveiseapperat: Fikk inn et lavt vinnerbud. Etter en uke fikk jeg melding fra netthandelen at de dessverre var tomme på lager. Javel, feil kan skje tenkte jeg, men ble veldig overrasket at de fortsatte med auksjon av samme vare. Opplyste Netthandelen om dette og da opps var den på lager alikevel.

 

Etter dette har jeg holdt meg langt unna. Kan bare spekulere på hvorfor de tilfeldigvis ikke hadde varen. Kan det være at vinnerbudet var lavt?

 

"jalla" produkter var noe de hadde før. En titt på auksjonen og jeg vil påstå at 90% fortsatt er jalla produkter.

 

En person etterlyser et brukerforum. Hva med mulighet til å legge inn erfaringer på kjøpt produkt, slikt som Komplett. Men vil overraske meg om det blir innført så lenge jallaproduktene råder.

Endret av surferxy
Lenke til kommentar
Egen erfaring:

 

Bomann Brøbakemaskin: Virket i 3 uker. Etter 3 gangs bruk ble den helt dø.

 

Kaffemaskin, espresso/cappucino: Kastet etter 2 mnd. Lagde dårlig kaffe.

 

Utelys: Virket første døgnet døde deretter ut.

 

Budvinner på sveiseapperat: Fikk inn et lavt vinnerbud. Etter en uke fikk jeg melding fra netthandelen at de dessverre var tomme på lager. Javel, feil kan skje tenkte jeg, men ble veldig overrasket at de fortsatte med auksjon av samme vare. Opplyste Netthandelen om dette og da opps var den på lager alikevel.

 

Etter dette har jeg holdt meg langt unna. Kan bare spekulere på hvorfor de tilfeldigvis ikke hadde varen. Kan det være at vinnerbudet var lavt?

 

"jalla" produkter var noe de hadde før. En titt på auksjonen og jeg vil påstå at 90% fortsatt er jalla produkter.

 

En person etterlyser et brukerforum. Hva med mulighet til å legge inn erfaringer på kjøpt produkt, slikt som Komplett. Men vil overraske meg om det blir innført så lenge jallaproduktene råder.

7198065[/snapback]

 

Hei der.

Bomann produkter har ikke vært bra. Det har vi valgt å ikke ta inn igjen. Vi sliter forsatt med reklamasjoner på dette produktet.

 

Når det gjelder tomt på lager biten så er det ikke noe feil med det. Skal forsøke å forklare litt nærmere.

 

Sett at du kjøper en vare. I våre datamaskin står det atv i har f.eks 2 på lager da. Så sier vi at 2 av varene skal ut på lageret den dagen. en til deg og en til en anne person. Men oi det viser seg at lagerbeholdningen ikke stemte , det er kun 1 på lager. Det betyr at kanskje du ikke får varen men den andre kunden. Så sender vi beskjed til deg at beklager vi har ikke varen på lager og krediterer deg varen. Dette problemet kan skje og skjer desverre av og til. Grunnene kan være mange, kan være pakkerene sender feil vare til kundene, varen er blitt ødelagt på lageret osv osv osv. Men så får du da beskjed at vi er tomme for varen. Så går det 3 dager så er det en kune som har benyttet seg av angrefristen og sender 1 stk vare tilbake på lageret. Det betyr at da har vi en vare som vi kan selge igjen. Denne blir da fortløpende lagt ut på auksjon. Så kan du godt si at jo det er jo den jeg har vunnet og ikke fått. Det er helt riktig, men for å holde logistikken i orden er det bedre å bare gjøre opp for kunder hele veien en å vente på at kanskje kommer det en vare tilbake til lageret. FOr noen ganger så skjer ikke det.

 

men vi er fleksible på å levere deg varen hvis det viser seg at vi har på lager i ettertid.

 

Var kanskje vanskelig å forstå men håpoer det hjalp noe.

Har du tid så kom innom oss en dag så skal jeg forklare deg nærmere:)

 

Erfaringer på prodkuter kommer med tid og stunder. Kan ikke svare deg på når det skjer, mend et skjer ihvertfall ikke noe i år.

 

Einar

Lenke til kommentar
Ser netthandelen har et ekspedisjonsgebyr, hvilken myndighet har netthandelen til å gi ut gebyrer? =P

 

def fra ordbok; avgift til (offentlig) myndighet; avgift ved overtredelse av visse bestemmelser

7198756[/snapback]

 

 

Det er opp til hver enkelt å ta et ekspedisjonsgebyr. Men det må beskrives på forhønd før en handel gjennomføres. Det betyr at hvis du kjøper en vare å får en faktura så skal du ikke få fakturagebyr så lenge du ikke er blitt informert om dette på forhånd. Får du det et fakturagebyr uten at det ligger noen infromasjon om dette før kjøpet kan dette slettes fra fakturaen:)

 

Einar

Lenke til kommentar

Har nettopp blitt lurt på netthandelen. Tapte et bud på et produkt med 35,- hvor minste budøkning var 40,-. De skylder sikkert på Autobud.

Kanskje det er mat for pressen, har tatt ut aktuelle auksjon i .pdf.

 

Du blir visst anmeldt hvis du prøver å lure dem med falske bud...

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Netthandelen_Norge_AS : Har ett spørsmål angående dette Produktet.

 

Dere skriver følgende: "Vi har utlevert en slik sykkel for test, og de foreløpige tilbakemeldingene lyder slik " og lengre nede skriver dere "Begge motorene fikk bra dreiemoment etter noe innkjøring, og fungerer tilfredsstillende. Begge er sterke nok for nybegynnere og lett viderekomne. Motorene er mye sterkere en vanlige ”gatemopeder” og begge syklene var lettkjørte."

 

Dere skriver først at EN sykkel blei utlevert så er det plutselig TO sykkler og motorer.

Hva skjedde med den andre sykkelen ?

 

Så skrivere dere at test kjøreren blei "nr 2 i NMK mesterskapet 2005" Hvilken gren ? Motocross,speedway/rundbane ?

 

Liker å vite hvem som anbefaler produkter før jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Har nettopp blitt lurt på netthandelen.  Tapte et bud på et produkt med 35,- hvor minste budøkning var 40,-.  De skylder sikkert på Autobud. 

Kanskje det er mat for pressen, har tatt ut aktuelle auksjon i .pdf.

 

Du blir visst anmeldt hvis du prøver å lure dem med falske bud...

 

 

:thumbup:

7211576[/snapback]

 

Det skyldes nok autobud som du sier ja:)

 

Einar

 

Send meg gjerne over eksemplet pr epost til einar ( @ ) netthandelen.no

Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS : Har ett spørsmål angående dette Produktet.

 

Dere skriver følgende: "Vi har utlevert en slik sykkel for test, og de foreløpige tilbakemeldingene lyder slik " og lengre nede skriver dere "Begge motorene fikk bra dreiemoment etter noe innkjøring, og fungerer tilfredsstillende. Begge er sterke nok for nybegynnere og lett viderekomne. Motorene er mye sterkere en vanlige ”gatemopeder” og begge syklene var lettkjørte."

 

Dere skriver først at EN sykkel blei utlevert så er det plutselig TO sykkler og motorer.

Hva skjedde med den andre sykkelen ?

 

Så skrivere dere at test kjøreren blei "nr 2 i NMK mesterskapet 2005" Hvilken gren ? Motocross,speedway/rundbane ?

 

Liker å vite hvem som anbefaler produkter før jeg kjøper.

7212019[/snapback]

 

Skal sjekke det opp på mandag.

Send meg gjerne en epost til einar ( @ ) netthandelen.no for å minne meg på det.

 

Einar

Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS : Har ett spørsmål angående dette Produktet.

 

Dere skriver følgende: "Vi har utlevert en slik sykkel for test, og de foreløpige tilbakemeldingene lyder slik " og lengre nede skriver dere "Begge motorene fikk bra dreiemoment etter noe innkjøring, og fungerer tilfredsstillende. Begge er sterke nok for nybegynnere og lett viderekomne. Motorene er mye sterkere en vanlige ”gatemopeder” og begge syklene var lettkjørte."

 

Dere skriver først at EN sykkel blei utlevert så er det plutselig TO sykkler og motorer.

Hva skjedde med den andre sykkelen ?

 

Så skrivere dere at test kjøreren blei "nr 2 i NMK mesterskapet 2005" Hvilken gren ? Motocross,speedway/rundbane ?

 

Liker å vite hvem som anbefaler produkter før jeg kjøper.

7212019[/snapback]

 

Skal sjekke det opp på mandag.

Send meg gjerne en epost til einar ( @ ) netthandelen.no for å minne meg på det.

 

Einar

7219291[/snapback]

 

 

Nei vi tar det heller her så alle kan se svaret ditt.

Sikkert noen andre også som kan falle for fristelsen å kjøpe en slik en.

Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS : Har ett spørsmål angående dette Produktet.

 

Dere skriver følgende: "Vi har utlevert en slik sykkel for test, og de foreløpige tilbakemeldingene lyder slik " og lengre nede skriver dere "Begge motorene fikk bra dreiemoment etter noe innkjøring, og fungerer tilfredsstillende. Begge er sterke nok for nybegynnere og lett viderekomne. Motorene er mye sterkere en vanlige ”gatemopeder” og begge syklene var lettkjørte."

 

Dere skriver først at EN sykkel blei utlevert så er det plutselig TO sykkler og motorer.

Hva skjedde med den andre sykkelen ?

 

Så skrivere dere at test kjøreren blei "nr 2 i NMK mesterskapet 2005" Hvilken gren ? Motocross,speedway/rundbane ?

 

Liker å vite hvem som anbefaler produkter før jeg kjøper.

7212019[/snapback]

 

Skal sjekke det opp på mandag.

Send meg gjerne en epost til einar ( @ ) netthandelen.no for å minne meg på det.

 

Einar

7219291[/snapback]

 

 

Nei vi tar det heller her så alle kan se svaret ditt.

Sikkert noen andre også som kan falle for fristelsen å kjøpe en slik en.

7262331[/snapback]

 

Egentlig ikke...

Det er fortsatt jalla vare på Netthandelen, da et scralle sett selges for 40kr , infoen er "Scralle sett". Er det i mm eller er det i tommer ?

 

Joda, jeg vant budrunden, og ja, det var tommer. Neitakk, men da må jeg jo betale 60kr for å bestille igjen da..

Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS : Har ett spørsmål angående dette Produktet.

 

Dere skriver følgende: "Vi har utlevert en slik sykkel for test, og de foreløpige tilbakemeldingene lyder slik " og lengre nede skriver dere "Begge motorene fikk bra dreiemoment etter noe innkjøring, og fungerer tilfredsstillende. Begge er sterke nok for nybegynnere og lett viderekomne. Motorene er mye sterkere en vanlige ”gatemopeder” og begge syklene var lettkjørte."

 

Dere skriver først at EN sykkel blei utlevert så er det plutselig TO sykkler og motorer.

Hva skjedde med den andre sykkelen ?

 

Så skrivere dere at test kjøreren blei "nr 2 i NMK mesterskapet 2005" Hvilken gren ? Motocross,speedway/rundbane ?

 

Liker å vite hvem som anbefaler produkter før jeg kjøper.

7212019[/snapback]

 

Skal sjekke det opp på mandag.

Send meg gjerne en epost til einar ( @ ) netthandelen.no for å minne meg på det.

 

Einar

7219291[/snapback]

 

 

Nei vi tar det heller her så alle kan se svaret ditt.

Sikkert noen andre også som kan falle for fristelsen å kjøpe en slik en.

7262331[/snapback]

 

skulle gjerne ta det her, men jeg vet ikke hvilket produkt det er snakk om, så da blir det ikke lett.

 

Einar

Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS : Har ett spørsmål angående dette Produktet.

 

Dere skriver følgende: "Vi har utlevert en slik sykkel for test, og de foreløpige tilbakemeldingene lyder slik " og lengre nede skriver dere "Begge motorene fikk bra dreiemoment etter noe innkjøring, og fungerer tilfredsstillende. Begge er sterke nok for nybegynnere og lett viderekomne. Motorene er mye sterkere en vanlige ”gatemopeder” og begge syklene var lettkjørte."

 

Dere skriver først at EN sykkel blei utlevert så er det plutselig TO sykkler og motorer.

Hva skjedde med den andre sykkelen ?

 

Så skrivere dere at test kjøreren blei "nr 2 i NMK mesterskapet 2005" Hvilken gren ? Motocross,speedway/rundbane ?

 

Liker å vite hvem som anbefaler produkter før jeg kjøper.

7212019[/snapback]

 

Skal sjekke det opp på mandag.

Send meg gjerne en epost til einar ( @ ) netthandelen.no for å minne meg på det.

 

Einar

7219291[/snapback]

 

 

Nei vi tar det heller her så alle kan se svaret ditt.

Sikkert noen andre også som kan falle for fristelsen å kjøpe en slik en.

7262331[/snapback]

 

Egentlig ikke...

Det er fortsatt jalla vare på Netthandelen, da et scralle sett selges for 40kr , infoen er "Scralle sett". Er det i mm eller er det i tommer ?

 

Joda, jeg vant budrunden, og ja, det var tommer. Neitakk, men da må jeg jo betale 60kr for å bestille igjen da..

7265087[/snapback]

 

 

Hei der, det er ikke så lurt å kun bestille 1 vare, da blir snitt prisen pr produkt i frakt og ekspedisjon svært høyt, så det vil jeg ikke anbefale. Synd du var missfornøyd, da foreslår jeg at du klager på varen slik at du kan få pengene igjen:), så lenge du benytter deg av angrefristen.

 

Einar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...