-Jungeldyret Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hei, jeg elsker å bygge store fine parker i Roller Coaster 2. Men jeg synes det er så kjedelig å vente på å få penger, og at jeg ikke han bygge stooore berg-og-dal-baner.. Så derfor lurer jeg på om noen vet om en kode som f.eks. gjør at jeg kan få evig med penger? Takk.
Mister Awesome Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 John D Rockefeller 7163363[/snapback] Han spurte jo etter koder til Rollercoaster Tycoon 2.
Matsemann Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Åja Men til toeren tror jeg du kun kan gi navn til folka slik at de gjør ting.
-Jungeldyret Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Matsemann: Har hørt om det, men vil ha sånn at jeg har evig med penger. Ikke at folka har det.
Flippo Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Har juksa i en del spill som jeg ikke fant trainere til med www.cheatengine.org Sjekk tutorialen foer du gir opp aa bruke den :-) - Per Christian
SCV Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 cheater. heng deg Men on topic, bruk google før du poster TOTALT meningsløse poster her. -Fred ut-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå