Gå til innhold

Verdens beste håndballspiller!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vil helt klart si Ivano Balic er den beste håndballspilleren. Det blikket og den spilleforståelsen han har går utenpå omtrent alle. Når han bare "gidder" å satse skikkelig skaper han enten en god sjangse for laget eller for seg selv.

 

Når det gjelder beste klubb er jeg litt mer usikker. Portland SanAntonio, THW Kiel og Barcelona er vell ganske gode alternativer etter min mening hvertfall.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

På kvinnesiden rangerer jeg topp 5 klubber slik:

 

1. Viborg HK

2. Zvezda Zvenigorod

3. Gyòri

4. Lada Togliatti

5. Hypo Nideròstereich

 

 

Grunnen til at jeg setter Viborg øverst, er fordi at de har et mannskap som SKAL være bedre enn de andre.

Neste sesong tror jeg Viborg vinner alt - forutsatt at de holder seg skadefri. Så kommer FCK håndbold i 2010 som utfordrer til titlene. I år tror jeg Zvezda vinner Champions League.

Lenke til kommentar
Fredrikshavn på damesiden gjør det veldig bra nå . De slo Viborg . Hallen til fredrikshavn tar opp i mot 4 tusen .

 

 

 

Jaha?

De har nok kanskje mulighet til å slå Viborg neste sesong, men vi får nå se. Jeg tror Viborg vinner Champions League neste sesong, da er de mer samspilte. FCK får nye spillere og trener, og de trenger tid til å spille seg sammen.

I 2010 tror jeg FCK og Viborg kommer til finalen, og da kommer Bojana Popovic og Cecilie Leganger til å krige for sine lag - og den av de to som vinner den siste duellen sikrer seier for sitt lag. Det blir spennende. Det er ikke sikkert det blir slik, men jeg tror og håper det.

Endret av livemsn
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

På kvinnesiden er det udiskutabelt Bojana Popovic. Hun er bedre enn Anja Andersen var på sitt beste. Bojana Popovic er i stand til å være på sitt toppnivå i hver eneste kamp både angrepsmessig og forsvarsmessig. Og hun har det med å avgjøre en kamp fullstendig på egenhånd.

 

 

På kvinnesiden er det udiskutabelt Bojana Popovic. Hun er bedre enn Anja Andersen var på sitt beste. Bojana Popovic er i stand til å være på sitt toppnivå i hver eneste kamp både angrepsmessig og forsvarsmessig. Og hun har det med å avgjøre en kamp fullstendig på egenhånd.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Har et par klare alternativer syns jeg, men klarere lissom ikke helt å bestemme meg for hvem som er den beste AKKURAT NÅ!

 

Ivano Balic

 

Blazenko Lackovic

 

Dzomba

 

Sterbik

 

Metlecic

 

Entrerrios

 

Det er noen av dem.. noen å legge til?

 

top 5 Håndballklubber da?

 

ingen av dem... filip jicha er nok klart den beste... kanskje fordi han ikke spiller for verdens beste landslag, betyr ikke det at han ikke er noe god... hen er nok toppscorer for laget sitt. spiller for kiel, som er verdens beste håndballklubb... så ta og tenk deg om ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...