Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan se hvem som bruker mitt Wlan


Anbefalte innlegg

Har en 3com ADSL wireless Firewall Router å lurer på om jeg under noen settings kan se hvor mange som bruker nettet mitt?

 

Eventuelt finnes det programvare som kan gi meg en oversikt? Må da nevnes at jeg bruker mac..

 

Det beste burde selvsagt være å sikre nettverket, men det er ikke et alternativ ennå (gidder ikke forklare..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan prøve å sniffe pkker i nettverket ditt med ethereal. Klikk her for å får å få instruksjoner til mac. Men jeg ville ha kryptert nettverket.

7158497[/snapback]

 

Beklager.. feil link.. Klikk her for å få opp side:)

 

hmmm jeg er ikke god med mac, men ser ikke ut som det funker.... Men ha en god kryptering på nettverket.

 

Du kan bruke en EMP hvis noen ukjente bruker nettverket ditt;) pcen din vil nok miste strømen den også, men er verdt det;)

Lenke til kommentar
Hvis du logger deg på webinterface til routeren din så vil du sannsynligvis kunne se en liste enten under den generelle siden hvor de viser antallet IPadresser som nå er i bruk, eller du kan kanskje finne det under Wireless

7158445[/snapback]

 

Har sjekket webinterface en rekke ganger, men fiinner det ikke under noen av de forskjellige områdene der..

 

Men kan teste det Tuttes nevner, og ja jeg skal sikre nettverket mitt ganske så snart;)

 

Takker for alle svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...