Gå til innhold

Skrive ut over remote desktop/deskjet 6980 driver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal hjelpe noen med å skrive ut over remote desktop. Jeg sitter på kontoret der vedkommende skal koble seg til en pc over remote desktop. Denne pcen har ingen printer koblet til seg (vel, har det over nettverk, men det er irrelevant). Vedkommende ønsker å skrive ut på sin lokale printer mange mil unna kontoret. Jeg trodde dette skulle fungere greit hvis han velger å hake på skrivere under lokale ressurser på remote desktop.. men det gjorde det tydligvis ikke.

Derfor er jeg nå på utkikk etter drivere til skriveren hans, nemlig HP deskjet 6980.

Tenkte kanskje at det hjelper å installere disse på pcen han kobler seg til og så reroute fra port LPT1 eller whatever. Desverre har HP bare lagt ut .exe filer med masse programvare inkludert på hjemmesiden sin. Har prøvd å installere disse, men får ikke opp skriveren under skrivere på kontrollpanel.

Det virker som om at man må ha skriveren koblet til maskinen for å få gjennomført installasjonen

Noen som vet hvor jeg kan finne skriverdriverne til denne skriveren (*.inf)? Ev. andre løsninger??

Maskinen han kobler seg til kjører windows xp pro.

PÅ forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...