Dunedain Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 SONY sier at de ikke er skyld i at nettbutikken Lik-Sang legges ned. En talsmann fra Sony sier: "Lik-Sang møtte ikke opp til rettssaken (og derfor har det ikke medført noen utgifter) Vi har fått rettens ord på at vi skal ha en stor erstatning, men har stadig ikke sett en krone av denne erstatningen. Vi tror derfor ikke at Lik-Sang har stengt butikken på grunn av vårt erstatningskrav, men at de i stedet har gjort det fordi de ønsker å stille oss og det engelske rettssystemet i et dårlig lys." Det sies også at flere SONY-ansatte i England har kjøpt PSP. På spørsmål om dette var dobbelmoralsk, svarte talsmannen: "Kjøpet av PSP-maskinene var utelukkende et ledd i etterforskningen. Dessuten overrasker det oss mye at et firma som Lik-Sang sender ut fortrolige opplysninger om kundene og deres kjøp, noe som ikke er lovlig i forhold til loven om personlige opplysninger." Dette er nok ikke siste ord i denne saken! Link.
kewell79 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 fungerer fortsatt fint å poste her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=652983
Dunedain Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 fungerer fortsatt fint å poste her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=652983 7157345[/snapback] Syns at den andre tråden hadde bestemt seg for at SONY var skyldig (sier ikke at de ikke er det), og syns det var bedre at folk kunne se hva SONY mener om saken. Med en ny tråd så kan folk se saken fra to sider. Det var iallefall det jeg ville ha frem da jeg lagde tråden.
Ghaundan Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Vel, på en av sidene som ble linket fra den andre diskusjonen så sa en fra lik-sang at Sony anstatte hadde bestilt PSP'er ETTER at sakene ble started. Så dette virker da ganske suspekt spør du meg. Men siden jeg ikke vet hvem som lyger så hjelper jo ikke dette så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå