Gå til innhold

vampire the masquerade bloodlines

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har kommet til enh combat zone i vamoire the masquerade bloodlines. Jeg får spørsmål om jeg vil dra til leiligheten, kjøpe blod eller våpen...men det ser ikke ut til at jeg kommer ut fra denne combat zonen.

Kan noen hjelpe?

Takknemlig for svar.

Miss Vampire

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei

Jeg har kommet til enh combat zone i vamoire the masquerade bloodlines. Jeg får spørsmål om jeg vil dra til leiligheten, kjøpe blod eller våpen...men det ser ikke ut til at jeg kommer ut fra denne combat zonen.

Kan noen hjelpe?

Takknemlig for svar.

Miss Vampire

7149269[/snapback]

Lenge siden jeg har spilt nå, litt mer info hadde hjulpet.

Husker jeg rett er vel det mer enn en combat zone :p

Vil ikke ødelegge spillet for deg, men hvis du er "ryggrad" kan jeg linke til en FAQ/Walkthrough :whistle:

Endret av Toreal
Skrevet
Hei

Kan noen hjelpe?

Takknemlig for svar.

Miss Vampire

7149269[/snapback]

Lenge siden jeg har spilt nå, litt mer info hadde hjulpet.

Husker jeg rett er vel det mer enn en combat zone :p

Vil ikke ødelegge spillet for deg, men hvis du er "ryggrad" kan jeg linke til en FAQ/Walkthrough :whistle:

7149285[/snapback]

Skrevet

Hei Toreal.

Takk for svar. Du vil ha mere info.Jeg sitter i en taxi.Og uansett om jeg svarer på spørsmålene om å dra til leiliheten, kjøpe blod, våpen, så ender jeg altid tilbake til taxien, når jeg har gjort disse tingene.Jeg var i ferd med å gjøre en oppgave for isac, skulle hente en del av en video,eh, tape for han, og var på Lucky Star hotel og hentet en nøkkel til ground zero på et av hotellrommene, og så kom jeg ikke ut igjen pga at jeg havnet i denne taxien i combat zonen.

Hjalp denne informasjonen? :ohmy:

Miss vampire

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet
Hei Toreal.

Takk for svar. Du vil ha mere info.Jeg sitter i en taxi.Og uansett om jeg svarer på spørsmålene  om å dra til leiliheten, kjøpe blod, våpen, så ender jeg altid tilbake til taxien, når jeg har gjort disse tingene.Jeg var i ferd med å gjøre en oppgave for isac, skulle hente en del av en video,eh, tape for han, og var på Lucky Star hotel og hentet en nøkkel til ground zero på et av hotellrommene, og så kom jeg ikke ut igjen pga at jeg havnet i denne taxien i combat zonen.

Hjalp denne informasjonen? :ohmy:

Miss vampire

7150101[/snapback]

Har du lastet ned både den offisielle og uoffisielle patchen?

For spillet er kjent for å ha mange bugs derfor er det veldig viktig å hente ned alle de nyeste patchene. Jeg har spillt igjennom dette spillet to ganger nå. Og jeg har ikke hatt det problemet du har men jeg husker at jeg hadde noen ganske irriterende problemer før jeg patchet.

>Her er den seneste offisielle patchen(det finnes ikke flere siden Troika games ikke existerer lenger) Patch 1.2

>Her er den seneste uoffisielle patchen: Patch 3.1 (uoffisiell)

Disse har virket trygt for meg..

Les Readme og Descriptions.

1.2 først og så 3.1

Hilsen det røde romvesen..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som har en readme-fil som lister opp forandringene som den uofisielle patchen legger til? Ser det er mer enn bare bugfixes, men har ikke funnet noen komplett liste.

Har visst også kommet v. 3.3 av den uofisielle patchen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...