JFM Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) jeg står fast på 43%. jeg er i Kazakstan (vet ikke om det er stavet rett). jeg er ved en "boss", en dame med et monster som sloss for seg. hva skal jeg gjøre? Endret 25. oktober 2006 av JFM
Rampage Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Auch, the a, you`re missing the "a" Tomb Rider =P
Armageddon Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Svaret ligger i spoileren.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Regner med du mener den svarte monstergreia.. Det er meninga at du skal sette deg i den skyte greia, skyte på de store reaktortingene som dingler ifra taket og få dannet et kraftfelt rundt deg. Men du må være kjapp, så du må skyte dem etterhverandre i rask rekkefølge.. Etter du har gjort det vil det sverden som er over deg vises, så er det bare å ta hook shot på den, and you win..
JFM Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 Svaret ligger i spoileren.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Regner med du mener den svarte monstergreia.. Det er meninga at du skal sette deg i den skyte greia, skyte på de store reaktortingene som dingler ifra taket og få dannet et kraftfelt rundt deg. Men du må være kjapp, så du må skyte dem etterhverandre i rask rekkefølge.. Etter du har gjort det vil det sverden som er over deg vises, så er det bare å ta hook shot på den, and you win.. 7149542[/snapback] takk skal prøve det senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå