the_masked_cow Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 jeg vurderer norton, mcafee eller norman, hvilket anbefaler du? blir glad on du har noen andre valg til meg kan dere gi meg en link til der jeg kan laste ned en prøveverson til det virusprogrammet dere anbefaler? jeg vil gjerne prøve programmet før jeg kjøper
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) jeg vurderer norton, mcafee eller norman, hvilket anbefaler du? blir glad on du har noen andre valg til meg kan dere gi meg en link til der jeg kan laste ned en prøveverson til det virusprogrammet dere anbefaler? jeg vil gjerne prøve programmet før jeg kjøper 7141358[/snapback] nei for all del ikke norton, da dør du. Prøv nod32 eller avast, de er gode program. Norton har en tendens til å sluke en del kraft fra pc'n. Endret 24. oktober 2006 av Brian_N
p@ge Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Nod32: http://www.nod32norway.com/site.asp?page=trial lykke til
the_masked_cow Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 akkurat nå så bruker jeg spyware doctor. er dette et program å anbefale? fjerner dette virus?
Arne Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 LOL! Har gjort samme feilen sjøl... Nei, ein trojan er vel ganske bra? Er det ein kammerat sin PC du skal infisere? Frå spøk til halvor, er kjempe fornøyd med trend micro PC-Cillinn. Den er altid oppdatert, har aldri hatt virus med den... (Eg surfar ganske "tvilsome" sider til tider...)
the_masked_cow Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 LOL!Har gjort samme feilen sjøl... Nei, ein trojan er vel ganske bra? Er det ein kammerat sin PC du skal infisere? Frå spøk til halvor, er kjempe fornøyd med trend micro PC-Cillinn. Den er altid oppdatert, har aldri hatt virus med den... (Eg surfar ganske "tvilsome" sider til tider...) 7141425[/snapback] så det du mener er at spyware doctor suger?
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 akkurat nå så bruker jeg spyware doctor. er dette et program å anbefale? fjerner dette virus? 7141405[/snapback] til spyware er det absoultt å anbefale. men som antivirus fungerer det heller dårlig. det fjerner ikke det.
Perazzi Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Styr unna Norton Antivirus! Norton sluker maskinressurser, fungerer bra dersom du har en pc som er kraftig nok ellers er det ingen vits i å ta det i bruk. Et bra program? Ja,definitivt, kanskje markedets beste (?) Jeg foretrekker AVG Free, fungerer utmerket, enkelt i bruk og gir meg den beskyttelsen jeg trenger. I tillegg er AVG Free gratis, altså ingen lisenskostnader *Edit* Skal du kjøre AVG anbefaler jeg f. eks ad-aware eller spybot destroyer i tillegg. De er også gratis Endret 24. oktober 2006 av iggipop
the_masked_cow Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 var redd for det ja. har noen et virusprogramm å anbefale?
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 var redd for det ja. har noen et virusprogramm å anbefale? 7141462[/snapback] Nod32 eier alt på jord, inkludert mora di.
the_masked_cow Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 er mcafee virus scan noe å anbefale?
Arne Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 LOL!Har gjort samme feilen sjøl... Nei, ein trojan er vel ganske bra? Er det ein kammerat sin PC du skal infisere? Frå spøk til halvor, er kjempe fornøyd med trend micro PC-Cillinn. Den er altid oppdatert, har aldri hatt virus med den... (Eg surfar ganske "tvilsome" sider til tider...) 7141425[/snapback] så det du mener er at spyware doctor suger? 7141437[/snapback] Eg uttrykkte meg kanskje ikkje godt nok, eit virusprog. er eit ondsinna program, eg går, men det var vel kanskje antivirusprogram du var ute etter? Til spyware er både trend micro og Ad-Aware bra!
the_masked_cow Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Eg uttrykkte meg kanskje ikkje godt nok, eit virusprog. er eit ondsinna program, eg går, men det var vel kanskje antivirusprogram du var ute etter? Til spyware er både trend micro og Ad-Aware bra! 7141482[/snapback] åja det var det du mente. ute etter et ANTI-virusprogram ja
the_masked_cow Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 jeg har en ganske kraftig pc ja. jeg er litt skeptisk til nye anti-virusprogrammer. men har prøvd norton på en annen pc, jeg tror jeg går for enten norton eller mcafee, er det noen som har noe å si om mcafee. jeg har aldri prøvd mcafee
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 LOL!Har gjort samme feilen sjøl... Nei, ein trojan er vel ganske bra? Er det ein kammerat sin PC du skal infisere? Frå spøk til halvor, er kjempe fornøyd med trend micro PC-Cillinn. Den er altid oppdatert, har aldri hatt virus med den... (Eg surfar ganske "tvilsome" sider til tider...) 7141425[/snapback] så det du mener er at spyware doctor suger? 7141437[/snapback] Eg uttrykkte meg kanskje ikkje godt nok, eit virusprog. er eit ondsinna program, eg går, men det var vel kanskje antivirusprogram du var ute etter? Til spyware er både trend micro og Ad-Aware bra! 7141482[/snapback] ad-aware SE Professional + spyware doctor er bra.
the_masked_cow Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 fjerner ad-aware virus? jeg har ad-aware også
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 fjerner ad-aware virus? jeg har ad-aware også 7141528[/snapback] nei det er til spyware.
the_masked_cow Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 (endret) er det lurt av meg å ta norman? Endret 24. oktober 2006 av the_masked_cow
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 ALDRI bruk norman! Det fulgte med PCen min og fucket opp maskinen maksimalt!! Nå har jeg avast som er gratis og kan anbefalest sterkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå