Gå til innhold

Chess kundeservice - er det mulig?


Anbefalte innlegg

Nå er jeg luta lei... For nesten 3 (!) måneder siden bestillte jeg Chess Knock-Out abbonement... Det tok veldig mye lenger enn det skulle ha tatt, dette har jeg ringt og mast om til Chess en del ganger per telefon.. De sier at de "skal sjekke" det opp hvorfor det tar så lang tid, og kontakte meg opp igjen. Har jeg fått svar? Nei!! Og idag var endelig mobilnummeret overført fra netcom til Chess...

Jeg hadde planer om å bestille Mobil fra gsm.no samtidig (med chess-pris) som jeg bestilte sim-kort. Men jeg måtte da vente i 3 måneder, og fortsatt er jeg ikke registrert som Chess-kunde. Jeg ringte idag for 5 eller 6 gang til kundesenteret, og han sa at jeg ble registrert innen en dag eller to.. Nå har det gått hele dagen, og jeg er forbanna. Jeg må liksom vente enda lenger før jeg kan bestille mobil, som IGJEN tar 3 uker å få!

 

Følte bare at jeg måtte få ut frustrasjon over det sinnsykt elendige kundeservicet til Chess :mad: .. Noen tips, funker mail bedre enn å ringe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ring å be om et svar direkte. Få gjerne navnet på personen du snakker med, så har du et kontaktpunkt å forholde deg til ved seinere anledning!

 

Mitt råd: Bytt fra Chess så raskt som mulig! Chess sin kundesørvis er totalt fraværende.

Greit nok at de har ok priser, men så raskt du får problemer, så svikter kundesørvisen gang på gang. Det viser seg også på dette forumet stadig vekk!

Lenke til kommentar

Du burde seriøst vurdere enn annen aktør hvis de holder på slikt med deg. Det at en aktør ikke holder hva de lover, viser vel egentlig bare hvor lite serviceinnstilling de har.

 

Du må også huske på at Chess fortsatt flyter på laurbærene som Vollvik bygde opp, slik at det er ikke utenkelig om noen få år at de vil få flere misfornøyde kunder.

 

Når det gjelder gsm.no og kundeservice anbefaler jeg deg å søke litt i forumet her.

Lenke til kommentar

Jeg er nå en aktiv medlem, og kan logge inn på Min side på chess.no og alt er gammen og fryd, nesten... Jeg får fortsatt meldingen om at jeg ikke et registrert som chess-kunde på gsm.no :mad: Hvis jeg ikke kan bestille ny mobil innen et par dager begynner jeg å koke i sinne...

 

Og forresten, sendte en skikkelig sur mail til chess i går og refset kundeservicen deres.. Håper de lærer noe av det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...