Gå til innhold

billig og bra webhotell?

olemaghj

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lyst til å lære meg php og lage min egen blogg-side-ting, men trenger jo selvfølgelig eget domene og webhotell.

Noen som vet om noen webhotell som er bra? Og gjerne billig.. :)

Endret av olemaghj
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har gode erfaringer med one.com

7132189[/snapback]

Har hørt mye rart om one.com... Kjører php i safe_mode(), kun en database, domenet blir registrert på dem, ikke på deg..

tillater ikke alle filtyper..

Skrevet
Har hørt mye rart om one.com... Kjører php i safe_mode(), kun en database, domenet blir registrert på dem, ikke på deg..

tillater ikke alle filtyper..

7132357[/snapback]

Domenet ble riktig registrert i mitt tilfelle i hvert fall, men Safemode og en database stemmer, men er ikke uvanlig.

Skrevet

har GODE erfaringer med servemyweb.no

Her er kundestøtten bra

cPanel med fantastico, cron jobs etc.

relativt billig. kr 15 pr måned får deres minste hotell (100MB, 1,5GB tranfer)

Annbefales!

Skrevet

jeg har B-one.com eller nå som de har byttet navn one.com... og er veldig fornøyd med dem... men som det ble sagt lenger oppe i forumet at man bare kan bruke en database er feil... har en hel haug med databaser og forumer der... men man kan ikke streame live til demmes server... sånn som radio og slikt..

Men Men jeg kunne absolut anbefale one.com... billig er de også.

jeg betaler 400,- kroner året og har ubegrenset med e-post transfers og har 1 GB som jeg kan ha webside eller filer på...

Mvh. Microsoft

Skrevet

jeg anbefaler også one.com. Har ikke hatt noen problemer med de, samt at den er rimelig.

http://clichehosting.com/no/ er rimeligere, men jeg har ingen peiling på hvordan selskapet oppfører seg. Selv synes jeg websiden dems ser noe amatørmessig ut, samt at det virker som man må opp i DELTA-pakken for å få PHP. Og da vil jeg anbefal one.com, siden du der kan ha ubegrenset trafikk, mailkonti m.m

Tilslutt vil jeg ønske trådstarter velkommen til forumet.

Må desverre opplyse om at den er postet i feil kategori, jeg tror korrekt ville vært "Programvare -> nettjenester"

(rapportert)

Skrevet
minus med domeneshop er at de ikke har phpmyadmin ferdig instalert

7132165[/snapback]

Dette er ikke et minus, du står fritt til å installere det selv, noe som er veldig enkelt og tar kun 15 minutter.

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...