Gå til innhold

ødelagt z560?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Det lukter svidd og brent og lyden forsvant for to sekunder siden, er det sikringer inni her? Åssen er garantien på denne pakke til logitech, kjøpte den for cirka 4 uker siden

Thorsan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare send den inn der du kjøpte den. Fikk min z560 igår og den var helt død. Kjøpte den hos MPX og de sendte en ny som er på vei nå. Meget bra.

Har hørt mye rart om disse høytalerne i det siste. Mye feilvare.

Skrevet

var din helt død da du fikk den min var helt død etter at jeg skrudde volum opp på cirka <40/50 % styrke da stoppa lyden og lukten av svidd gummi fra en svett ford taununs dekket hele rommet mitt, **** JEG ER FORbaNNET

Skrevet

Er den dårlig, for dere så da De skrudde volum på 40-50% så sprakk den, merkelig. Tror elementet tåler ikke så mye watt. For min bruk er 188w rms for mye nok med 100w rms.

f.eks Altec Lansing ACS641.

Jeg har allerede et anlegg fra ABIT SP-50

5x10 og 1x35w engentlig 40 men er mindre for å hindre at elementet sprekker.

Tror jeg kommer til å kjøpe Creative eller Altec L. senere.

Skrevet

Ja,min var helt død. Kom ikke et pip.

Har lest på utenlandske forum at det er en høy feilprosent på disse høytalerne.

Gir dem en sjangs til og håper de er verdt det.

Skrevet

Selv har jeg også anlegget, og mitt har da alltid fungert flott. Har heller ikke turt å sette det på mer enn 60% da jeg er redd enten ørene, skjermen eller bildene ryker :smile:

Skrevet

Mitt rom luktet og helt svidd i hele rommet etter jeg spilte 98-100% volume :grin: Men dem funker forsatt (helt flott?) hører ingen forsjell.

Tror ikke jeg gidder sende dem inn bare fordi dem luktet svidd en gang.

Ellers er som sagt lyden übernice så lenge dem funker :wink:

Skrevet

Jeg er også nyskjerrig på om det finnes sikringer inni. Hos meg forsvant nemlig høyre frontkanal sånn helt plutselig. resten virker. Hvis det bare er å skru opp å bytte en sikring, er jo det mye enklere enn å retunere hele pakka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...