Gå til innhold

Trenger en designer!


Anbefalte innlegg

Hei! ;D

Leter etter en designer til å lage en side for meg..

Den skal brukes til at folk kan melde seg på det lokale skole lan'et.

Kan betale 90kr jor oppen :!:

Den skall innehold:

1. En hovedside med noen nyheter og en link til hvor man kan melde seg på og en logo cff.

 

2. En på meldings side.

 

3. En side hvor mang kan se hvem som er på meld osv.

 

"Regler"

Det skal være driiiit enkelt for meg å legge det ut på et web-hotel.

Det skal helst brukes FLATFILE systemet istedefor MySql osv.

Den skal ha litt sikkerhet.

 

Det er alt... å trenger forresten ikke noe avansert nyhets greie kan bare skrive rett inn i html koden jeg :thumbup:

 

takker alle!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får neppe en løsning for 90 kr ... dette tar meg ca. to - tre timer å slenge i sammen.  Aner ikke hva normal timeslønn for slike tjenester  er (jobber på prosjektpris som oftest) men 300 kr er kanskje vanlig. Så da blir det 900 kr for en slik løsning.

7137921[/snapback]

Vil tro det er mer enn 300.. :)

Lenke til kommentar
Du får neppe en løsning for 90 kr ... dette tar meg ca. to - tre timer å slenge i sammen.  Aner ikke hva normal timeslønn for slike tjenester  er (jobber på prosjektpris som oftest) men 300 kr er kanskje vanlig. Så da blir det 900 kr for en slik løsning.

7137921[/snapback]

Nå er jo de utdanna da er de ikke? De gjør det som et levebrød. Det blir for dumt når folk som gjør det på hobbybasis skal ta så mye som de proffesjonelle(lever av det).

Jeg vet lite eller(mest sansynligvis) ingenting om folka som er her på forumet, men føler kanskje det blir satt en litt for høy list. kanskje?

 

Du får nok ikke så mye for 90 kr, nei, men mer enn en minimal html-side får du nok.

Det er jo regn koding. Det er vel når man skal begynne å være kreative, lage design og sånn, man vil ha litt mer penger?

 

Edit:det var han leif igjen(skriveleif vis noen ikke tog an)

Endret av harrir
Lenke til kommentar
Du får nok ikke så mye for 90 kr, nei, men mer enn en minimal html-side får du nok.

Det er jo regn koding. Det er vel når man skal begynne å være kreative, lage design og sånn, man vil ha litt mer penger?

7154781[/snapback]

90 kroner er ikke en realistisk pris på noe som helst. Og hva er det som får deg til å tro at koding ikke er verdt tiden man bruker på det?

Lenke til kommentar

realistisk pris på noe som helst?...ikke si det, du kan få mye for 90kr(en løvsteik på Knøtten, 2 BigOne-er, Maaange Cola-er :p )

 

...men jeg skjønner jo hva du mener.

 

vel vis du faktisk kan kode godt nok til å ta deg en jobb, så bruker du vel ikke så lang tid på å kode et oppsett liksom, men ja det er jo veldig relativt og litt laust detta, men poenget er jo at du bruker ikke 1 time på å kode de eksemplene over...heller under et minutt...og DET koster jo ikke så mye. :p

 

Det som jeg reagerer litt på er at det skal være så sinnsykt dyrt å så seg en helt grei hjemmeside til bedriften eller hva det skulle være. Vet jo om veldig mange som ikke har hjemmeside eller lager dårlige sider selv fordi det er så dyrt.

 

Edit: kom til å tenkte på hvor mye denne posten ville ha kosta, brukte jo noen minutter på å formulere den. den ville jo vært dyrere en 90 kr. etter disse andre sine mål ville den jo kostet 500kr, om ikke mer. :roll:

Endret av harrir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...