Arne Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hei! Eg får ikkje limewire til å kople til internett, sjølv om eg har opna for port 6346 incoming, TCP/UDP, og berre for programmet limewire.' Meldinga seier at eg er bak ein brannmur, eller noko sånnt. Endret 22. oktober 2006 av Fjott
Blue_D Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Eg får ikkje limewire til å kople til internett, sjølv om eg har opna for port 6346 incoming, TCP/UDP, og berre for programmet limewire.' Meldinga seier at eg er bak ein brannmur, eller noko sånnt. 7125731[/snapback] Har du prøvd med å slå av brannmuren for å sjekke om det er den som stopper den fra nett? Hvist ikke det virker kan du alltids avinstallere, funket for meg...
Arne Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Det virkar ikkje når eg har slått han av, heller. Eg bruker brannmuren til Trend micro PC-cillin. Har alltid brukt det, og har aldri hatt problem med det. Eg får prøve å reinstalere.
Arne Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 No har eg reinstalert, men det vil ikkje virke.
Lukilock Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 No har eg reinstalert, men det vil ikkje virke. 7126091[/snapback] Prøv å bytt hvilke port limewire skal bruke.... Har du brannmur i Router?
Arne Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Eg har ikkje brannmur i router, nei. Viss eg hadde hatt det, kunne eg ikkje endra på noko, eg kan ikkje få passordet til routeren av min ISP. Dei ville ikkje gi meg det. Eg har prøvd å skifte port, men eg kan prøve ein gong til.
Arne Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Nope, windowsbrannmuren er dekativert. Kva P2P-klient vil de anbefale? Fart og utvalg er viktig for meg. Design drit eg i. EDIT: EG TRENG HJELP NO!! Endret 22. oktober 2006 av Fjott
Arne Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Eg vil gjerne beholde Limewire. Her er eit bilete av exeptionen i Brannmuren.
endrebjo Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hva med å sjekke hva som skjer når den får alle porter? Og har du laget unntak for både innkommende og utgående? Hvis det ikke fungerer når du slått av brannmuren, så kan det ikke være brannmuren som er problemet.
Arne Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Viss eg set den på TCP/UDP, er det det beste? Virkar ikkje med noko her. WOW og Guildwars og MSN virkar... Det går jo over internett... STRANGE!
Arne Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 PARTY PARTY!!! Yea! Det virkar... Men kvifor? Habe keine peilingen... Det går raskt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå