Gå til innhold

Problem med Command & Conquer Generals

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk Command & Conquer First Decade endelig i posten igår :D Men Generals og Generals Zero Hour fungerer ikke. Starter spillet og får opp logo for spillet men vil ikke laste videre.

Støtter det ikke amd x2 kanskje? isåfall, vanskelig å angi affinitet når spiller låser seg så fort jeg kjører det...

Endret av Kula82
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøvd det meste jeg kunne finne der. Virker som om det er mange som har problemer med å få start på f...skapet!

Jeg får det fortsatt ikke til.. Ingen som har noen bra idèer?

Endret av Kula82
  • 1 måned senere...
Skrevet

Matias, hva er poenget med dette forumet/tråden hvis man skal hendvise brukere til andre sider for hjelp?

----

Har dere prøvd:

1. Oppdatere skjermkort fw

2. Oppgradere DirectX

3. Patche spillet med de nyeste patchene

?

Skrevet

jepp, det er alt det eg har prøvd! pluss å huka av ein affinitet.....

men eg kommer bara til loading screenen i begynnelsen, ikkje noe lenger!!

Skrevet
Matias, hva er poenget med dette forumet/tråden hvis man skal hendvise brukere til andre sider for hjelp?

7494280[/snapback]

Generals er et eldgammelt spill som det sikkert bare er et par stykker som spiller. Greit nok, jeg utelukker ikke at andre kan vite om problemet her, men det er mer fornuftig å spørre på det forumet.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

7494280[/snapback]

Generals er et eldgammelt spill som det sikkert bare er et par stykker som spiller. Greit nok, jeg utelukker ikke at andre kan vite om problemet her, men det er mer fornuftig å spørre på det forumet.

7494829[/snapback]

eldgammelt og eldgammelt.... prøv og legg spillet inn på nytt evt, siste patch til first decade. selv sitter jeg på en dc cpu og har ingen problemer med first decade. spiller alle spillene inkludert generals!

er spill gamle bare fordi de er et par år gamle og ikke like mange spiller dem i dag?

Skrevet

Ja, kanskje ikke riktig å si eldgammelt, men det er jo et par år gammelt. Hovedsaken var at det ikke er mange som spiller det her i hvert fall. Uansett prøver jeg bare å hjelpe. Sier han kan få hjelp på gamereplays, sikkert mange som har hatt samme problemet. Vil han ha hjelp fortest mulig er det en idé å sjekke der.

Skrevet
Ja, kanskje ikke riktig å si eldgammelt, men det er jo et par år gammelt. Hovedsaken var at det ikke er mange som spiller det her i hvert fall. Uansett prøver jeg bare å hjelpe. Sier han kan få hjelp på gamereplays, sikkert mange som har hatt samme problemet. Vil han ha hjelp fortest mulig er det en idé å sjekke der.

7496414[/snapback]

Nå har jeg rpøvd spillet på singel core, og det fungerer med èn gang. Blir trøbbel så fort det blir dual, iallefall på AMDx2 :mad:

Skrevet
Hva har du prøvd for å fikse problemet? Hva som skjer siden det ikke funker?

7499441[/snapback]

Har prøv å fikse, men ingen hell. Får opp startlogoen, og så låser det seg. Mange med det problemet med dual core!

Skrevet

Jeg leser denne tråden med litt uro. Hvis det er problemer med eldre spill og dobbelkjerne, så begynner jeg å lure på om det faktisk lønner seg å laste ned spillet (warez), sjekke om det fungerer, og heller kjøpe spillet i ettertid :hmm:

Skrevet
Jeg leser denne tråden med litt uro. Hvis det er problemer med eldre spill og dobbelkjerne, så begynner jeg å lure på om det faktisk lønner seg å laste ned spillet (warez), sjekke om det fungerer, og heller kjøpe spillet i ettertid :hmm:

7500121[/snapback]

Det er det eneste "gamle" spillet jeg har vært borti som har problemer med det. Spiller jo resten av c&c spillene problemfritt (RA2++) Og hvis spillet ikke fungerer, er det jo egentilg reklamasjon!?! :hmm:

Gjest Slettet+130498
Skrevet

har ikke hatt et eneste problem med de dobbel kjernene jeg har hatt, tror det meste av problemet ligger hos amd. selv har jeg hatt pentium d og nå core 2 duo og har absolutt ingen problemer med spill. hverken nye eller gamle. har alltid vært intel fans og de har aldri skuffet. det er verre med amd....

Skrevet
har ikke hatt et eneste problem med de dobbel kjernene jeg har hatt, tror det meste av problemet ligger hos amd. selv har jeg hatt pentium d og nå core 2 duo og har absolutt ingen problemer med spill. hverken nye eller gamle. har alltid vært intel fans og de har aldri skuffet. det er verre med amd....

7500426[/snapback]

smak og behag, Intel har problemer de også, uten at jeg gidder å ramse opp det. Men uansett, som nevt over. Generals er det eneste spillet jeg sliter med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...