Thomaes Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hei, jeg tenkte på en gang for ikke så lenge siden at jeg og noen andre på dette forumet spillte litt Neverwinter Nights! det som var problemet var at vi ikke fullførte det da. tror jeg, mulig jeg ikke følgte med men uansett, jeg har virkelig lyst til å gjøre det igjen, og lurte på om noen hadde lyst å bli med. og en ting til, jeg har installert begge exp'ene, vil det da funke å spille sammen med en som ikke har exp'ene? håper på at vi får satt opp dette ------------------------- EDIT: Vi har nå bestemt oss, og her er alle detaljene angående spillinga NÅR Fredag fra klokken 1730 til klokken 2100 (her møter vi og setter opp spillet og slikt ) Lørdag fra klokken 1800 til klokken 2100 Søndag fra klokken 1800 til klokken 2100 HVEM Gravitic (meg) - Wizard/Monk (har ikke bestemt meg) Crispin - Rogue RougeAlien - Cleric Plomma2 - Barbarian/Fighter Flaringo - Ikke bestemt (kansje druid eller ranger? ) HVORDAN Vi møtes på MSN, etter dette prater vi bare i chatten i spillet. [email protected] - MSN Endret 27. oktober 2006 av gravitic
Plomma2 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har spillet, men jeg har aldri spilt det. Kreves det at jeg har levlet opp til et punkt, eller er det bare å installere og så kjøre på?
Civilix Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 og en ting til, jeg har installert begge exp'ene, vil det da funke å spille sammen med en som ikke har exp'ene? 7124387[/snapback] Ja, sålenge alle har samme patch versjon går dette fint. Jeg skulle gjerne blitt med, men har dårlig tid nå om dagene så kan ikke love noe før jeg vet dato og tidspunkt. Kan spille cleric/druid/ranger/monk eller rogue.
Thomaes Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 vi starter på første brett så ikkeno problem om du er level 1. hvis vi starter uten deg så kan DM levle deg opp og jeg tenkte nå om noen timer eller noe? eller så kan vi ta det neste helg, eller fortsette neste helg eller whatever.. plomma, hvis du vil bli med hva har du tenkt å være da? jeg tenkte på sånn wizard eller noe jeg.
Plomma2 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Klasse er for meg likegyldig frem til jeg kommer inn i spillet og får prøvd meg litt frem. Men vanligvis pleier det å bli en ren 'warrior'-klasse eller en ren 'caster'-klasse. Men jeg vet ikke hlet når jeg kan få spilt. Studiene krever ganske mye tid, så jeg må se det ann.
Thomaes Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 da er vel barbarian eller fighter noe for deg, i og med at det er ganske lett å spille med. så du har lyst å bli med?
RogueAlien Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Kanskje jeg blir med også. Men hvilken historie? Skal dere bruke en modul? Jeg pleier å spille hva som helst egentlig.. Men jeg foretrekker ting satt i Forgotten Realms verdenen. Endret 22. oktober 2006 av RougeAlien
Thomaes Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Historien er standard NWN campaignet, ingen tillegsting. Da blir du med eller? for meg passer det best til helga. Hvis RougeAlien jeg og plomma blir med, så kan Plomma være fighter/Barbarian, jeg har veldig lyst til å være Sorcerer, og RougeAlien kan være cleric. hvis Civilix blir med, så kan han være Ranger. passer det bra eller? Endret 23. oktober 2006 av gravitic
akristina92 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg vil være med, men jeg har bare én expansion-pack.
Thomaes Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 gjør ingenting, vi spiller det normale campaignet
RogueAlien Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Det spørs når til helga.. Jeg har et pen&paper Star wars d20 rollespill gående fra kl 20:00 til cirka 23:00/00:00 på lørdag. Og på fredag har jeg FH tournament fra 21:00 som kan vare i mange timer. HVis det er tidligere på kvelden eller på søndag så fungerer det fint for meg.. Og jeg har ingenting imot å spille cleric selvom jeg kanskje vil multiclasse litt da.. Og NWN er jo faktisk satt i Forgotten Realms da hehe! Så da hjelper det meg at jeg kan velge rase og guder fra bøkene mine! Endret 23. oktober 2006 av RougeAlien
Parapraxis Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Neverwinter 2 kommer snart, det kan bli bra.
Thomaes Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 (endret) vi kan ha fra klokka seks fredag, lørdag og søndag? passer ihvertfall utmerket for meg.. åssen komuniserer vi da? skype? msn? Endret 23. oktober 2006 av gravitic
andir Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Synd at vi ikke fikk fullført campaignen vi først begynte på, sorcerer'n min begynte å bli ganske kraftig. Og ja, NWN 2 blir veldig bra. Anmelderen for det amerikanske PC Gamer har visst uttalt at historien i NWN 2 er den beste i et D&D-spill siden Baldur's Gate 2, med masse kompanjonger som har velutviklede bakgrunner. Det skal visstnok være dobbelt så stort og langt som KotOR 2, og på høyde med BG2. That's said, and I don't really want to pre-empt my review, so I'll just say that I think it's the best game these guys have done since Planescape Torment - the story aspects, and use of the D&D system, are that good. Easily the best D&D game since BG2.
RogueAlien Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) De tidene høres greie ut for meg hvis vi bare spiller i en eller to timer. det er litt kjipt hvis dere skal spille masse når jeg ikke er der da. Med tanke på level forskjeller og sånt.. Søndag har jeg bedre tid da uansett. Endret 23. oktober 2006 av RougeAlien
Thomaes Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 ok... alle som vil bli med kan dere vennligst legge meg til i MSN lista si? min er [email protected], og ja det navnet suger
Thomaes Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 har tydeligvis fått det msn viruset som ikke lar meg logge på msn.. er det mulig om vi prater på skype?
RogueAlien Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 har tydeligvis fått det msn viruset som ikke lar meg logge på msn.. er det mulig om vi prater på skype? 7146938[/snapback] Hvorfor bruker du ikke Miranda IM? Den er mye mer troverdig og stabil enn MSN og Windows Messenger! Miranda IM Den kan brukes med alle froskjellige e-mail kontoer og jeg bruker den med hotmail kontoen min. Bare velg å installere MSN delen av Miranda.. Prøv den!
Thomaes Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 (endret) ok, det funka jo greit ikke bry dere om å bruke skype, fikk fiksa msn. bare for å ha det klart, vi spiller fra klokken 1800 til 2100 på fredag og lørdag, og litt lenger på søndag? og de som skal være med er Jeg ( Wizard ) RougeAlien ( Cleric ) Plomma2 ( Barbarian eller Fighter ) Flaringo ( ikke valgt ennå ) EDIT: glemte civilix kunne du bli med eller? Vi kommer til å spille gjennom det vanlige campaignet, så hvis dere ikke har expansions, trenger dere ikke bry dere om det. de som vil ha spesielle items må si ifra til meg før vi begynner, eller lage dem selv, men hold dere innenfor rimelighetens grenser noen spørsmål? Endret 25. oktober 2006 av gravitic
RogueAlien Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 ok, det funka jo greit ikke bry dere om å bruke skype, fikk fiksa msn. bare for å ha det klart, vi spiller fra klokken 1800 til 2100 på fredag og lørdag, og litt lenger på søndag? og de som skal være med er Jeg ( Wizard ) RougeAlien ( Cleric ) Plomma2 ( Barbarian eller Fighter ) Flaringo ( ikke valgt ennå ) EDIT: glemte civilix kunne du bli med eller? Vi kommer til å spille gjennom det vanlige campaignet, så hvis dere ikke har expansions, trenger dere ikke bry dere om det. de som vil ha spesielle items må si ifra til meg før vi begynner, eller lage dem selv, men hold dere innenfor rimelighetens grenser noen spørsmål? 7148979[/snapback] Jeg vil kanskje lage noen spesielle ting til figuren min. Feks. en holy item.(amulett) En kappe for ordenen min. Men ingenting uber..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå