togr Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 kjøpte meg en dell 6400 for en stund siden. har prøvd å installere sims 2. satt i cd1 og alt gikk greit, men med cd 2 så stopper alt opp. cdrom klarer ikke å lese av cd'n. har installert samme sims 2 på 3 andre pc'er og der gikk det greit. er det cdrom som det er noe galt med eller den bare enormt kresen, cd'n er jo helt fin. men er kun den sims 2 cd'n som jeg har hatt problemer med. alt annet leser den. hva tror dere?
Gissan Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Er den andre cden en ren play-cd, eller skal den brukes sammen med den første under installasjonen?
togr Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 cd 2 brukes sammen med den første under installasjonen. syntes det er rart at pc'n ikke klarer å lese av den.
Tordenflesk Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Skulle gå fint om du laster ned CD2, siden du allerede eier den.
TSP Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Min søster og hennes venninne som ikke er her, har samme problem virker det som. Er blitt installert før på andre maskiner ganske nylig og til og med så CDn skulle være fin, er CD2 det gjelder da og. PCn det er snakk om er en bærbar: Packard Bell EasyNote MV51-004
Tordenflesk Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Det man også kunne gjort er å lage seg en DVD med Sims 2 + de to første utvidelsespakkene i samme installer. Blir mindre slitasje på CD-skuffen da Jeg husker desverre ikke hvor jeg fant guiden, men du finner den fort på google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå