Gå til innhold

Kan man se Man united kamper over internett ?


arna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare kopierer inn en kort guide som jeg laget i går.

 

TvAnts

 

Lager en guide til hvordan man bruker og installerer TvAnts. Guiden er midlertidig, jeg skal lage den mer detaljert og legge inn bilder så fort jeg får tid.

 

1. Gå inn på denne siden og klikk Zum Download.

 

2. Klikk Lagre og plasser den på ønsket sted.

 

3. Klikk Kjør og installer TvAnts.

 

4. Start TvAnts. Du får da opp 3 vinduer. Vinduet som det står Password og Username kan du avslutte.

 

5. I vinduet som heter "TvAnts - A Most Powerful Live TV is Here!" klikker du på Search, skriver inn navnet på kanalen og trykk på Search TV.

 

6. Dobbeltklikk på kanalen som kommer opp, da starter den å bufre og etter kort tid starter kanalen.

 

7. Se på TvAnts.

 

Som sagt er ikke denne guiden veldig bra så den skal forbedres.

 

Kanalen som dagens kamp går på heter ESPN. :)

 

Edit: Skriveleif

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Sjekk ut http://livefooty.doctor-serv.com , de aller fleste store kamper kan man finne der, og til og med gratis... men du må installere programvare for å få de til å funke, ofte har de ulike linkene forskjellige programmer som må legges inn... Men alle har snarveier der, så er enkelt å finne fram. Eneste minus som jeg ser med de er at det ofte streames fra japansk/asiatiske tv-stasjoner, så kommenteringa kan fort bli noe slitsom... Og ikke alltid fri for lagg. Jeg må også bruke IE for å få sett kampene, har ikke klart det med Firefox...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...