marius90 Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 hadde en savegame som jeg var omtrent helt ferdig på, men så klarte jeg å lagre en ny savegame over denne. så bare lurer finnes det noen måte å få igjen den gamle savegamen på?
Rescue me Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 hadde en savegame som jeg var omtrent helt ferdig på, men så klarte jeg å lagre en ny savegame over denne. så bare lurer finnes det noen måte å få igjen den gamle savegamen på? 7117741[/snapback] nei, det finnes det desverre ikke hvis du har savet over den gamle saven. Hadde du slettet saven skal det finnes program som kan få den tilbake
marius90 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 det var en skikkelig nedtur. hadde tatt omtrent alle questene vet ikke om jeg orker å begynne på nytt, eller om jeg bare skal kutte ut oblivion.
Lakus Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 det var en skikkelig nedtur.hadde tatt omtrent alle questene vet ikke om jeg orker å begynne på nytt, eller om jeg bare skal kutte ut oblivion. 7119079[/snapback] Gjort det samme selv en gang, og har ikke giddi å spille like seriøst etter det.... Spør du meg er Oblivion bare en engangs opplevelse!
Kahuna Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hm, hvorfor sletter dere de gamle savene da? Harddiskplass er jo så billig. Jeg spiller sjelden lengre enn to timer i slengen og jeg lager alltid ny save når jeg avslutter. Nå er jeg på level 8 og har ca 40 saves...
Lakus Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hm, hvorfor sletter dere de gamle savene da? 7145791[/snapback] Ingen som har nevnt noe med og slette saves? Og uansett så er det neppe noe man gjør med vilje Men Oblivion overwriter bare gamle savegames og slik overwriter man en gammel character hvis man spiller med en ny en og saver, Kanskje du har finni ut en annen måte, men er sånn Vanilla Oblivion fungerer.
Kahuna Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hvis du bare bruker quicksave så, hvis du trykker escape og velger save derfra kan du lagre under "new save". Nytt save hver gang.
Lakus Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hvis du bare bruker quicksave så, hvis du trykker escape og velger save derfra kan du lagre under "new save". Nytt save hver gang. 7146465[/snapback] Ja, men ganske ille med 400 saves på en char? Noe det sikkert blir etterhvert.
Kahuna Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Næh, det nyeste kommer uansett på toppen av lista. Så kan du jo heller rydde litt i etterkant hvis du synes det blir for ille. Zippe dem eller flytte dem til en underkatalog...
123321123321 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Samme skjedde med meg for en stund siden. Da slutta jeg å spille. Men etterhvert startet jeg igjen og helt tilfeldig fant jeg de gamle savene som jeg trodde var blitt sletta. Jeg fant dem i Oblivion-mappa. Trodde de ble slettet der også hvis jeg slettet savene i spillet, men det hadde de tydelig vis ikke blitt. Heldig for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå