Gå til innhold

Fifa '07 i hus ! X360


Kimkimsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå fått taki Fifa 07 ... Må bare si at dette er mye mye mye bedre enn de vanlige fifa seriene til nå... Spele egenskapene er meget bra... har spilt det i ca 3-4 timer men har ikkje fått til noe finter ennå... Håper der er noen... First Touch fungerer bra.... Dette spillet vil fleste av Fifa elskere ha glede av... Bare så det er sagt.. :D

Lenke til kommentar

Til dere som tenkte dere på elkjøp vinterbro, det er ikke kommet inn der enda, FYI men de har det til spaceworld for kr 599 (elkjøp skal selge for 399, iallefall etter datamaskinen deres). Det betyr at de selger med ca 25 kr fortjeneste på hvert fifa spill, og med "vennepris" som vanligvis er billigere så blir det faktisk dyrere enn vanlig pris. Løp og kjøp :p

 

PS. JEg klarte ikke vente til de fikk det inn :(

Lenke til kommentar
Har nå fått taki Fifa 07 ... Må bare si at dette er mye mye mye bedre enn de vanlige fifa seriene til nå... Spele egenskapene er meget bra... har spilt det i ca 3-4 timer men har ikkje fått til noe finter ennå... Håper der er noen... First Touch fungerer bra.... Dette spillet vil fleste av Fifa elskere ha glede av... Bare så det er sagt..    :D

7150600[/snapback]

 

 

Til dere som påstår det ikke er dribling og finter på spillet...

http://www.fifa07.ea.com/news/?id=9552&lang=us&delta=1

Lenke til kommentar

Åh, herregud for en idiot du er. Det er forskjell på current-gen versjonen og 360-versjonen. 360-versjonen har diverse dribling, men alle ferdig-lagde finter som du har på høyrespaken i current-gen er borte.

 

EA har til og med bekreftet dette. Og alle som har spillet i henda. Og ja, jeg har FIFA 07 til 360.

 

Kan ikke folk bare slutte å mase om dette fintegreiene.

Lenke til kommentar
Åh, herregud for en idiot du er. Det er forskjell på current-gen versjonen og 360-versjonen. 360-versjonen har diverse dribling, men alle ferdig-lagde finter som du har på høyrespaken i current-gen er borte.

 

EA har til og med bekreftet dette. Og alle som har spillet i henda. Og ja, jeg har FIFA 07 til 360.

 

Kan ikke folk bare slutte å mase om dette fintegreiene.

7157269[/snapback]

 

 

Ja, du kan spøke du....

Kanskje du skulle prøve å lese posten jeg svarte på? Og nei, de aller fleste inne her som også har spillet vet ikke om at du kan gjøre diverse finter med en del av spillerne. At jeg gir link til EA sin egen side med informasjon om dette tror jeg det bare er du som ser på som mas...

 

Bare ett lite tips, om du i hele tatt har noe i topplokket så prøv å bruk dette før du taster :thumbup:

Lenke til kommentar

:thumbup:

Åh, herregud for en idiot du er. Det er forskjell på current-gen versjonen og 360-versjonen. 360-versjonen har diverse dribling, men alle ferdig-lagde finter som du har på høyrespaken i current-gen er borte.

 

EA har til og med bekreftet dette. Og alle som har spillet i henda. Og ja, jeg har FIFA 07 til 360.

 

Kan ikke folk bare slutte å mase om dette fintegreiene.

7157269[/snapback]

 

 

Ja, du kan spøke du....

Kanskje du skulle prøve å lese posten jeg svarte på? Og nei, de aller fleste inne her som også har spillet vet ikke om at du kan gjøre diverse finter med en del av spillerne. At jeg gir link til EA sin egen side med informasjon om dette tror jeg det bare er du som ser på som mas...

 

Bare ett lite tips, om du i hele tatt har noe i topplokket så prøv å bruk dette før du taster :thumbup:

7162898[/snapback]

 

Den siden du linket til er om current- gen versjonen.

 

Xbox 360 versjonen har ikke finter.

 

btw: Nyheten er også gammel. 3 oktober. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...