Gå til innhold

Ultimate Mortal Kombat 3 ute på Marketplace


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Update: Spille ble lagt ut, fjernet for så å bli lagt ut igjen.

Skal nå være tilgjengelig både der Drunk In Public viser til og på Newly Released Downloads.

 

-----------------------

 

Majornelson.com kan meddele at Ultimate Mortal Kombat 3 ligger klart for nedlastning. Fullversjon vil koste 800 points.

 

Details:

 

Enter the world of ULTIMATE Mortal Kombat 3 and discover 22 playable characters, classic fatalities, brutalities, friendships and babalities with tons of environments, and multiplayer Kombat Mode as you fight to defeat Shao Kahn!

 

Players can choose from 22 fighters with different abilities. You also have secret methods to allow playing additional fighters.

Classic Fatalities, Brutalities, Friendships and Babalities! Finish Him!

2 on 2 kombat mode

Tons of environments to fight in including: Scorpion's Lair, Jade's Desert, Kahn's Kave, River Kombat, Noob's Dorfen and more.

Each character, has their own good or evil motives and a common goal. THE DESTRUCTION OF SHAO KAHN!

A variety of multiplayer modes including the new Challenger Versus Mode which allows you and 3 other friends to battle it out in a "winner-stays-on" style tournament.

Detailed Leaderboards: Captures the player's win and losses both for all time and for the current week.

Challenger Versus Mode: A new multiplayer mode which allows up to 4 players to play in a "winner-stays-on" style tournament. Statistics are recorded to allow for maximum bragging rights!

12 achievements: The UMK3 achievements offer rewards for both the novice and expert players.

 

Kilde: Major Nelson

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kommet ut igjen og ligger også under "newly released downloads". Står som Ultimate MK3 (rett under Tony Hawk's Project 8 demoen).

 

Blir fortsatt disconnectet med en gang spillet starter da. Men det kommer vel etter hvert.

 

Edit: Koster forresten 800 poeng om det var av interesse

Endret av RoutineX
Lenke til kommentar

Nok en gang har jeg kjøpt et spill som jeg angrer på! Først SF2, så dette! Denne gang prøvde jeg spillet før jeg betalte, men til ingen nytte.

Virket ok først, men så ble det jo vansklighetsgraden HELT idiotisk vanskelig! Har prøvd å slå siste bossen i 3 timer nå. Holder på å koke over her!

 

Spiller ikke spill for å bli fustrert. Derfor var dette helt bortkastet for min del.

Lenke til kommentar
Nok en gang har jeg kjøpt et spill som jeg angrer på! Først SF2, så dette! Denne gang prøvde jeg spillet før jeg betalte, men til ingen nytte.

Virket ok først, men så ble det jo vansklighetsgraden HELT idiotisk vanskelig! Har prøvd å slå siste bossen i 3 timer nå. Holder på å koke over her!

 

Spiller ikke spill for å bli fustrert. Derfor var dette helt bortkastet for min del.

7121084[/snapback]

 

 

He he.. Det er akkurat som det skal være. Husker jeg spilte mortal kombat 3 til jeg ble grønn i trynet, de siste bossene er VANSKELIGE! Men man lærer så lenge man spiller og etterhvert blir ikke bossene så vanskelige heller ettersom man får inn diverse teknikker. Gleder meg til jeg får igjen boxen min så jeg kan laste ned det spillet her :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...