Gå til innhold

Hvor er Nikon 18-200mm VRII på lager?


Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å kjøpe Nikon D80 med Nikon 18-200mm VRII, men kan dessverre ikke finne objektivet på lager hos noen av nettbutikkene som jeg har sjekket. Hvor finnes dette for umiddelbar levering eventuelt levering rimelig kjapt. (det er ikke enkelt å vente når jeg først har bestemt meg).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok bare bestille, men merk at Nikon sliter veldig med levering av en del populær optikk og andre populære produkter...

Det gjør også Canon...

Anbefaler å gå via en seriøs butikk fremfor nettbutikker, virker som de blir prioritert. Problemet kan være å få en troverdig leveransedato, det blir lett forsinkelser...

Men det kan fort dukke opp en, så følg med...

Lenke til kommentar

Jeg fikk Elektrobransjen i går (et fagblad for detaljhandelen), som naturligvis hadde Photokina som tema. Der forteller Nikon at de har solgt dobbelt så mye som budsjettert i Norge i år. Det forklarer delvis leveringsproblemene, siden det betyr at de har fått tildelt halvparten (eller mindre?) så mange 18-200 fra Nikon internasjonalt, som de kunne ha solgt.

 

Spesielt etterspørselen etter dslr i Norge er visst helt utrolig, og vekker oppsikt i Nikon internasjonalt. Nikon Norge selger like mye som Nikon Sverige.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Spesielt etterspørselen etter dslr i Norge er visst helt utrolig, og vekker oppsikt i Nikon internasjonalt. Nikon Norge selger like mye som Nikon Sverige.

Og jeg kan godt tenke meg at det norske markedet (normert i forhold til folketall) er blant verdens fem største, både for Canon og Nikon (uten at jeg har konkrete tall, dog)...
Lenke til kommentar

Gå inn på ebay.com Der finnes det "masse" i forhold til de norske butikkene. Hadde jeg bare hatt kapital hadde jeg eid en for lenge siden. Hører òg rykter om at nikon har problemer med selve produksjonen på akkurat dette objetivet 24-120 VRII finnes det fler av, og tar du bilde med maks oppløsning på en D80 er det bare å beskjære og likevel få et bra utsnitt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å kjøpe Nikon D80 med Nikon 18-200mm VRII, men kan dessverre ikke finne objektivet på lager hos noen av nettbutikkene som jeg har sjekket. Hvor finnes dette for umiddelbar levering eventuelt levering rimelig kjapt. (det er ikke enkelt å vente når jeg først har bestemt meg).

7115817[/snapback]

 

Det ligger en 18-200 til salgs på foto.no.

http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=73700

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...