Gå til innhold

Hva slags Tanker har dere om The Burning Crusade?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig oxo store forventninger=) Dette kommer sikkert til og bli ett kjempe fint spill....men jeg har enda ikke blitt lvl 60 med noen chars siden jeg kom veldig sent inn i spillet og det er så UTROLIG kjedelig at alle er 60;O og i tileg så har jeg blitt så lei av alle di KJEDELIGE skillsa...

 

Men lurer når dere sier at hordene vil få palla, og vi få Shaman Vil det da si at vi for en helt vanelig shaman som kan akuratt det samme som di kan nå?

 

 

Ganten :cool:

Endret av GANTEN
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig, lenge siden jeg har spilt WoW. Har fått ny PC og så det øker sikkert spill-opplevelsen litt mer. Det nye PvP-systemet virker bra, slipper og sitte konstant for å holde rank, men heller spare opp til ting man vil ha. Samme med Arena, virker drit-kult, har planlagt til å spille sammen med en kamerat fra starten av så blir nok endel 2 mot 2 i arena.

 

Eneste jeg er i tvil med er hva jeg skal spille. Har spilt både shaman og warrior til 60, tenkte meg å prøve mage el warlock. :)

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg veldig, lenge siden jeg har spilt WoW. Har fått ny PC og så det øker sikkert spill-opplevelsen litt mer. Det nye PvP-systemet virker bra, slipper og sitte konstant for å holde rank, men heller spare opp til ting man vil ha. Samme med Arena, virker drit-kult, har planlagt til å spille sammen med en kamerat fra starten av så blir nok endel 2 mot 2 i arena.

 

Eneste jeg er i tvil med er hva jeg skal spille. Har spilt både shaman og warrior til 60, tenkte meg å prøve mage el warlock. :)

7124042[/snapback]

 

 

Warlock er et godt valg=)

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg veldig, lenge siden jeg har spilt WoW. Har fått ny PC og så det øker sikkert spill-opplevelsen litt mer. Det nye PvP-systemet virker bra, slipper og sitte konstant for å holde rank, men heller spare opp til ting man vil ha. Samme med Arena, virker drit-kult, har planlagt til å spille sammen med en kamerat fra starten av så blir nok endel 2 mot 2 i arena.

 

Eneste jeg er i tvil med er hva jeg skal spille. Har spilt både shaman og warrior til 60, tenkte meg å prøve mage el warlock. :)

7124042[/snapback]

 

Skal dere spille 2v2 Arena bør ihvertfall en velge en healerclass. Hvis den andre da velger Warlock så har dere et rimelig bra team classmessig. Så spørs det bare på gear og kanskje litt skills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...