Gå til innhold

"Snekker spikret fast testikkelen"


Arcadeuz

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
En ting forvirra meg, han traff en takbjelke, vill det si at han hang å dingla oppe ved teke etter en testikel

7106277[/snapback]

 

Neida kjære lammet mitt, det var huset som dinglet etter en testikkel ... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe.. Fra nå av får han bare høyrehendte unger..

7108543[/snapback]

Hahah

7112103[/snapback]

LOL. Jeg kan ikke en gang innbille meg smerten. Vet at jeg blir kvalm av bare å ligge litt feil på magen, altså få noe i klem.

7112244[/snapback]

Enig.

 

Kanskje det er så vondt at du ikke kjenner noe der og da?

Lenke til kommentar
Jeg har sett en video der en kar spikrer fast den ene nøtta. Først ett slag... gikk ikke helt gjennom. Så ett til for å sette den helt fast. Dette var ikke en vanlig tynn plankespiker. En anelse større. Jeg fikk vondt selv. :~(

7113289[/snapback]

 

Gief link! Når man er så dum så^^

Lenke til kommentar
Jeg har sett en video der en kar spikrer fast den ene nøtta. Først ett slag... gikk ikke helt gjennom. Så ett til for å sette den helt fast. Dette var ikke en vanlig tynn plankespiker. En anelse større. Jeg fikk vondt selv. :~(

7113289[/snapback]

 

Gief link! Når man er så dum så^^

7115260[/snapback]

Det var veldig lenge siden.... har ikke noe link.

Lenke til kommentar

Jepp grunnet uhell som dette og som han som skjøt (ved et uhell9 en spiker langt inn i hode på arbeidskameraten er det nå kommet en ny mekanisme på spikerpistoler, der det ikke nytter å bare trykke på avtrekkern den må først trykkes mot en vegg . plate el slik at frontstykket presses inn. Først da kan den avfyres, i tillegg må den fysisk løftes fra veggen og presses mot denne igjen før et nytt skudd kan avfyres .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...