Gå til innhold

Hvordan i Hel**te kan Gothic 3 ha blitt anmeldt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er ganske så enig med han. Det blir bare latterlig at han klager på bugs når han ikke har kommet over noen. Jeg har heller ikke kommet over mange. Jeg har faktisk kommet over så få bugs i G3, at det ikke overgår den vanlige dosen bugs du finner i ALLE spill.

Hadde bare spillet krevet _LITT_ mindre, så hadde jeg gitt det 6'ern umiddelbart, uten tvil. Personlig ville jeg gitt det en 5'er, på grunn av noen andre små mangler, som G2 hadde, og som dypt savnes i 3'ern.

Endret av Hr. Jenssen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet har vokst på meg da jeg kom meg lengre og lengre inn i spillet. Starten kan virke veldig grusom men det ble faktisk veldig kult etterhvert. Men syns fortsatt ToHit eventen burde tweakes litt. Mot mange motstandere kan du bli som en pinballmaskin som spretter dit og dit.

Skrevet

Er kunn lvl 11, men til nå syntes jeg spillet fortjener en 6. Er enig i att den viktigste faktoren for karakter utgivninga skal være om en koser seg med å spille det, er jo derfor en spiller. Det er en subjektiv ting, men det burde jo alle være klar over.

Jeg syntes mange anmeldelser gir god karakter utfra om spillet ser bra ut grafiskt og om det er tekniskt bra byggd opp. Grafikken er viktig i max en time (så lenge den ikke er 5 år bak) og det tekniske(buggs) holder med å ikke være direkte ødeleggende. I gothic for meg så har jeg ikke merka no sårlig bøggs, annet en en som ble retta med noen drivere fra AMD for dual core. AI derimot er litt svak, og slossinga for lett, men det ødelegger ikke så mye. Grafikken virker bedre på oblivion til en viss grad, men jeg bare elsker naturen i gotic. Fjelle er så profft laga der syntes jeg, mer naturlig.

Det viktigste i singel player spill er historien syntes jeg, og hvordan de klarer og dra oss inn i den. Jeg syntes g3 klarer og dra enn perfekkt inn i historien til nå og det syntes jeg er vert en 6. Men somjeg sa så har jeg slippi nevneverdige bøggs som drar meg ut fra historien da.

Skal jeg begyne og pirke på ting er det mange små teknike ting jeg kunne hatt bedre, men de har ikke ødelagt for att jeg skal nyte spillet. Skal en kunn se på det teknikse, som det virker som mange annmeldere ser for mye på i mine øyne så kunne nok en 3 vær å snakke om.

Som jeg sa så har ikke jeg hatt no ødeleggende bøggs og slikt, hadde jeg hatt det så hadde jeg sikkert ikke vært ening i en 6.

Skrevet

Jeg har spilt det ganske mye nå, og har spilt en del i Nordmar. Nå begynner spillet å rakne. Det har ikke bare falt ned på 5'ern, men faktisk helt ned på 4'ern. NPC-kameratene er helt tragiske. Jeg får liksom i oppdrag å følge en fyr fra ett sted til et annet. På veien er jo han så tjukk i hodet at han løper inn i en svær armè av dyr og goblins. Jeg klarer meg fint nok. Strever litt, men jeg klarer meg. Likevel ender jeg opp død, fordi jeg må forlate mitt mål, for å hjelpe ut NPC'en, som ikke kan slosse i det hele tatt. Han står bare og blir stunnet hele tiden. Når jeg går fra "min" fiende, og skal hjelpe han, blir jeg omringet, og blir etter hvert drept. Spesielt irriterende er det når det er veldig mange slike oppdrag i Nordmar. Mange er kjent med "barnevakt"-syndromet som mange spill har, hvor man hele tiden må passe på lagkameratene. Vel, Gothic 3 tar dette syndromet til nye høyder. Det er bare helt tragisk. Spillet er fortsatt knallbra, men akkurat dette er hysterisk frustrerende. Det endte med at jeg slo av spillet. Jeg gidder ikke å ofre flere timer bare for å måtte dø og laste tilbake spillet om og om igjen i all evighet. Da går jeg heller og spikker på en pinne. Det er mye mer spennende, og ikke halvparten så frustrerende. Spillet M.Å. patches. Det må skje med en gang!

Skrevet

Hehe, noen av NPC'ene er litt suicidale ja. Men de få gangene det har skjedd at de dør under barnevakt-oppdragene har jeg loadet tilbake og klarert veien på forhånd. Det burde ikke være nødvendig, men løser hvertfall problemet. :)

Skrevet

Jeg har ikke gjort noen av disse barnevakt questene, men jeg kjenner til frustrasjonsmomentet når ting ikke fungerer. For eksempel er halvparten av alle ores jeg finner umulig å mine, det er noe i veien forran dem. Om jeg absolut må mine dem tar det en halvtime å finne den ene posisjonen det går fra.

Mange sånne bugs er virkelig med på å ødelegge spillopplevelsen. Også den til tider tragiske AI'en.

Alike vel klarer jeg ikke å legge fra meg spillet. Det er virkelig en stemning her, og det er virkelig morro. :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...