MiniGod Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Når jeg trykker Ctrl+Alt+Delete står det: "Oppgavebehandling er deaktivert av administratoren.". Jeg er administartor og har ikke gjort noe deaktivering av windows ting. Den har forresten vært son helt siden jeg installerte Pcen (1 uke siden) Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 En løsning: * Click Start * Click Run * Enter gpedit.msc in the Open box and click OK * In the Group Policy settings window o Select User Configuration o Select Administrative Templates o Select System o Select Ctrl+Alt+Delete options o Select Remove Task Manager o Double-click the Remove Task Manager option Finnes sikker noen enklere menmen. Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Dette ble postet for noen dager siden, men jeg kan si til deg som den andre personen som lurte på dette.. Som oftest er det virus som flytter/sletter/bytter navn på taskmgr.exe(taskmanager) Dette kan løses ved å laste ned et antivirus program som finner slike virus. Glem alt som heter ad aware og spybot search and destroy. Jeg har brukt disse over lengre tid, men jeg har ikke merket noen endring. Last ned ewido! www.ewido.com Tror ikke jeg har hatt virus etter jeg har lastet det ned... Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Prøvde begge de der... :\ Men det funket ikke. Noen ideer? Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 siden den har vert sånn siden du reinstalerte den kan det være at noen komponenter ikke ble innstalert... Prøv å se om det hjelper å instalere windows på nytt... For å være sikker på at oppgavebehandling ikke funker, kan du prøve å skrive "taskmgr.exe" i run (kjør)... Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Kan noen laste opp taskmgr.exe da? Så jeg kan få til dette? Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ikke det nei! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) http://www.kellys-korner-xp.com/xp_abc.htm velg bokstav " T " og under " taskbar " finner du; Repair, Disable or Enable the Task Manager lykke til Endret 5. november 2006 av gaggen Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Finally! Tusen takk! omg... takker deg.. vet ikke hva jeg kan si! Hva skylder jeg deg? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Finally! Tusen takk! omg... takker deg.. vet ikke hva jeg kan si! Hva skylder jeg deg? 7232028[/snapback] bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå