vgarhh Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg fikk idag lyst til å spille Emperor igjen, men når jeg satt i cden og kjørte setup skjedde det ingenting. Noen som vet hva jeg bør gjøre?
Enceladus Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Puss cden. Prøv cden på en annen pc, da får du testet om instalasjonsfilen er korrupt. Om dette ikke fungerer har du vel ikke annet valg enn å kjøpe ny.
LarZen Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Det er vel litt gammelt det spillet? Mulig det ikke fungerer serlig bra med XP. Sjekk evnt om spillet har et forum hvor det kan være en løsning. Må sikkert kjøre det i en Win95 emulering.
-Mr.T- Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Det er vel litt gammelt det spillet? Mulig det ikke fungerer serlig bra med XP. Sjekk evnt om spillet har et forum hvor det kan være en løsning. Må sikkert kjøre det i en Win95 emulering. 7103493[/snapback] Vel, spillet ble utgitt i 2001... Jeg satt hvert fall ikke med win95 i 2001, jeg vet ikke helt med deg... Tror heller ikke det funker under win95. Fant dette da jeg googla litt: Quite a few owners of this game have had trouble either installing it, or running it without the thing ‘crashing’ to the desktop. Certain models of CD or DVD drive have incompatibilities with the Copy-protection system used on the game CD and can cause this behaviour. Electronic Arts/Westwood has issued a ‘fix’ for the problem, and together with instructions have made it available as ‘EMPENGINSTFIX10.ZIP’. Game owners should also make sure they update the game to include at least the Version 1.07 update. The most recent two updates are EM108EN.EXE and EM109EN.EXE. Dette er tydeligvis en kjent feil under XP, kanskje det hjelper å oppdatere, jeg vet ikke. EDIT: Her er forresten en link til den installfixen Endret 19. oktober 2006 av Appleseed
vgarhh Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Det er vel litt gammelt det spillet? Mulig det ikke fungerer serlig bra med XP. Sjekk evnt om spillet har et forum hvor det kan være en løsning. Må sikkert kjøre det i en Win95 emulering. 7103493[/snapback] Vel, spillet ble utgitt i 2001... Jeg satt hvert fall ikke med win95 i 2001, jeg vet ikke helt med deg... Tror heller ikke det funker under win95. Fant dette da jeg googla litt: Quite a few owners of this game have had trouble either installing it, or running it without the thing ‘crashing’ to the desktop. Certain models of CD or DVD drive have incompatibilities with the Copy-protection system used on the game CD and can cause this behaviour. Electronic Arts/Westwood has issued a ‘fix’ for the problem, and together with instructions have made it available as ‘EMPENGINSTFIX10.ZIP’. Game owners should also make sure they update the game to include at least the Version 1.07 update. The most recent two updates are EM108EN.EXE and EM109EN.EXE. Dette er tydeligvis en kjent feil under XP, kanskje det hjelper å oppdatere, jeg vet ikke. EDIT: Her er forresten en link til den installfixen 7103891[/snapback] Takk for det. Får se om det fungerer nå da. Fikk det til på xp en gang før så skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå