Gå til innhold

twink power deluxe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg hatt noe som funket til å redigere video som ikke er trial shit på skulle jeg jaggu meg laget en jeg også :)

Funker Pinnacle til slik forresten? Mener å ha det liggende ett sted...

Og det å slenge på at du ikke vil ha kritisering, og samtidig laget en 30sek. midt på natta var.. meh.. dårligste unnskyldning jeg har hørt.

Venter spent på neste Trevakt film.

Mvh - Trevakt's fan no1.

Hadde jeg hatt noe som funket til å redigere video som ikke er trial shit på skulle jeg jaggu meg laget en jeg også :)

Og det å slenge på at du ikke vil ha kritisering, og samtidig laget en 30sek. midt på natta var.. meh.. dårligste unnskyldning jeg har hørt.

Mvh - Trevakt's fan no1.

7099475[/snapback]

Hmm, tror Trevakt hacket accounten til Per Stian og sa at han er fan av Trevakt. Ligner Trevakt å gjøre slikt ... Er jo også en mulighet for trussler da ...

Pinnacle funker til å redigere film ja, men vil anbefale Sony Vegas 6.0 som jeg tror er lettere å håndtere. Windows Movie Maker ble brukt i denne "twink" filmen, og dette kunne blitt mye bedre gjort, selv i Windows Movie Maker kan filmer se ganske greie ut :thumbup:

Endret av BadBeer

Mvh - Trevakt's fan no1.

7099475[/snapback]

Hmm, tror Trevakt hacket accounten til Per Stian og sa at han er fan av Trevakt. Ligner Trevakt å gjøre slikt ... Er jo også en mulighet for trussler da ...

Pinnacle funker til å redigere film ja, men vil anbefale Sony Vegas 6.0 som jeg tror er lettere å håndtere. Windows Movie Maker ble brukt i denne "twink" filmen, og dette kunne blitt mye bedre gjort, selv i Windows Movie Maker kan filmer se ganske greie ut :thumbup:

7100416[/snapback]

Jeg elsker Trevakt sine filmer, har jeg ikke lov til å gjøre det?

Har brukt Pinnacle i godt over 2 år for film redigering, prøvde meg på Sony Vegas, men forstå ikke så altfor mye. Windows Movie Maker vet jeg ikke hva er engang :)

Mvh - Trevakt's fan no1.

7099475[/snapback]

7100416[/snapback]

Jeg elsker Trevakt sine filmer, har jeg ikke lov til å gjøre det?

Har brukt Pinnacle i godt over 2 år for film redigering, prøvde meg på Sony Vegas, men forstå ikke så altfor mye. Windows Movie Maker vet jeg ikke hva er engang :)

7101412[/snapback]

Okay så Pinnacle var den litt mer brukervennlige versjonen, blandet litt da, men Sony Vegas er ikke så vanskelig hvis du setter deg inn i det. Trodde ingen likte Trevakts filmer jeg :ohmy:

Kom heller med konstruktiv kritikk isteden for å si det samme om igjen i 20 poster. Og slutt med trevakt flaminga og!

Anngående videoen din, så vil jeg annbefale deg og sjekke videotråden her et sted, se om du kan få noen tips der.

Lykke til med neste film!

7101722[/snapback]

Jeg har prøvd med en blanding: Konstruktiv flaming :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...