Gå til innhold

Siden vår har blitt hacket!


Anbefalte innlegg

Hei, i dag tidlig da jeg skulle logge meg inn på en nettside jeg driver så var den hacket! :realmad:

 

Sjekk siden:

 

http://aprilia.7kt.net/forum

 

Det er en veldig viktig side for meg og 800 andre førere av Aprilia RS125, så jeg håpte om noen av dere kan bidra med noe hjelp eller tips? Jeg kommer meg inn i administration panel...

 

Dette er svært leit. Det finnes folk der ute som rett og slett er kjipe! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er derfor du skal ha backup, så er sia oppe igjen med engang. Kanskje oppgradere forumet slik at sikkerhets hull blir tettet.

 

PS: Fleste av de "Lure" hackerene legger igjen ip`en på servern du har forumet, kontakt dem du leier av og få oppgitt ip for den aktuelle tiden. Kan hjelpe.

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Er derfor du skal ha backup, så er sia oppe igjen med engang. Kanskje oppgradere forumet slik at sikkerhets hull blir tettet.

 

PS: Fleste av de "Lure" hackerene legger igjen ip`en på servern du har forumet, kontakt dem du leier av og få oppgitt ip for den aktuelle tiden. Kan hjelpe.

7095110[/snapback]

Tror ikke sikkerhetshull i forumet, men evt sikkerhets hull i ftp eller php innloging på siden kan få katastrofalle følger.

Kjører du på ett webhotell så ta kontakt med eierne om det. De kan hjelpe deg :thumbup:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...