Gå til innhold

Gothic III Map in game


Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller suger kartet i spillet noe helt jævlig? :( Jeg ser jo ikke hvor jeg befinner meg, eller er jeg helt på jordet her.. :(

 

Ellers må jeg bare si at jeg håper det kommer en ny patch snart, for spillet eter resurser.. Har P4 3.4 Ghz, 2 GB RAM, X800xt med 256 ram, og spillet hakker grusomt i starten når action med the orcs er igang..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du trykker på M, får du kart med en rød pil på. Den viser hvor du er og hvilken retning du står. Trykker du på L (quest log), får du kart uten pil, kanskje det er det du refererer til. Noe mer detaljert kart enn det du får i begynnelsen har jeg ikke oppdaget enda.

 

Jeg har ca. samme nivå maskin (6800GT, A64-3700, 1,5GB Ram), og det hakker noen gang, man hvis jeg ser litt rundt før jeg går i kamp, blir alt lastet inn i cachen og hakkingen blir OK til å leve med. Det som er mer irriterende er lastetidene på over ett minutt som forverres av CD (DVD)-sjekk...

Lenke til kommentar
Hvis du trykker på M, får du kart med en rød pil på. Den viser hvor du er og hvilken retning du står. Trykker du på L (quest log), får du kart uten pil, kanskje det er det du refererer til. Noe mer detaljert kart enn det du får i begynnelsen har jeg ikke oppdaget enda.

 

Jeg har ca. samme nivå maskin (6800GT, A64-3700, 1,5GB Ram), og det hakker noen gang, man hvis jeg ser litt rundt før jeg går i kamp, blir alt lastet inn i cachen og hakkingen blir OK til å leve med. Det som er mer irriterende er lastetidene på over ett minutt som forverres av CD (DVD)-sjekk...

7094654[/snapback]

 

Takk! Trodde det var akkurat samme kart. :) Da skal jeg utforske dette litt nærmere.

Lenke til kommentar

Etter første parti av orcene var drept, gikk jeg rundt og plundret alle hus og kister i nærheten. Det kan hende at jeg fant kartet der. Men første gang jeg trykket på M var kartet tilstede. Da jeg så at han borgermesteren (eller hvem han nå er, han eneste som overlever første slag) hadde et kart til salgs ("world map"), kjøpte jeg det, men fikk ikke noe nytt på kartet, så da antar jeg at du får eller kan få det gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...