Gå til innhold

Hvilken karakter skal jeg starte med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spill Warlock.. Masse damage, gratis mount på lvl 40, og succubus :love:

7107883[/snapback]

Nasty " Succubus :love: " Ja dere for en ekkel demon å se på "gz".

Neida, start en paladin , masse morsomme gameplay varianter. Tåler mye , dreper fort, kan heale seg selv og du får gratis mount på lvl 40 + " får imba dps talents i TBC " Skal selv lage meg en BE paladin i Tbc :)

Skrevet

Altså, det er såvidt jeg har skjønt snakk om en helt ny spiller som skal starte en ny karakter her. Om TBC kommer innen rimelig tid så ser jeg ikke helt hvorfor man nødvendigvis skal snakke om guilds og end-game - stakkaren må jo faktisk først til level 70 før man kan begynne å snakke om end-game.

Min anbefaling er ihvertfall å lese igjennom det som står om hver klasse når du velger karakter, og derifra velge en klasse. Jeg kan også si at jeg har likt å levle alle mine karakterer, som innebærer en mage, warrior, shaman og hunter (ikke alle er 60).

Skrevet

Hunter kan Feign Death for å kunne unna hvis du holder på å dø, dette funker også i raid instances hvor bossene egentlig holder deg i combat.

Rogues kan vanishe i PvP og PvE hvis du holder på å bli drept.

Begge disse klassene er damage dealers (Gode til å slåss, altså attakerer med mye damage).

Skrevet (endret)
:nei:

7117222[/snapback]

grats, du vant trådens mest idiotiske kommentar.

Druids er en fin klasse å begynne med, fordi de kan gjøre _alt_. Healing, spell DPS, melee DPS og tanking, bare bytt til formen du vil ha. De får også imbalainen talenter i BC, og kan spesialiseres til en høy grad.

Endret av Xeenon_
Skrevet

druids er en jævla fin klasse. fine å levle og grinde med, og er temmelig seige å drepe i PvP. eneste som er kjipt er at hvis du en gang skulle finne på å joine en endgame guild, må du stort sett heale. men det trenger jo ikke være så ille.

men uansett er druid en veldig allsidig klasse, og derfor kanskje en av de morsomste klassene i spillet i mine øyne.

Lykke til

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...