Gå til innhold

Hjelp til ny mob


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter en ny mob. Den trenger ikke å ha mye fancy'e greier.

Synes det er morsom at du sier du ikke skal ha noe fancy. når jeg leser videre :)

Must:

-kamera

-helst ha minnekort( helst mini SD)

-utseende er litt viktig.

Oppfyller den disse spesifikasjonene er den vel litt fancy?

Skal kun bruke den som mobil ikke kamera og mp3 spiller...

Hvorfor ønsker du kamera på mobilen om du ikke skal bruke den som kamera? Og hvorfor ønsker du minnekortleser om du ikke skal bruke den som mp3 spiller?

litt viktig at den ikke er gammel, tenkte på den k800i? :yes:

 

Men er ikke sikker...har N73 nå.

7090323[/snapback]

 

 

I dag har du en nokia n73, og du har altså lyst på en k800. Men du vil egentlig ikke ha funksjonene som er på disse telefonene? Men du vil ha en telefon som har minnekort og kamera fordi du skal ringe med den? Hallo?! Har du splittet personlighet? Kan du lære meg det?

 

Og forresten, telefonen du allerede har, bruker mini sd, den har kamera og har bra design. Så jeg ville ikke byttet om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en ny mob. Den trenger ikke å ha mye fancy'e greier.

Synes det er morsom at du sier du ikke skal ha noe fancy. når jeg leser videre :)

Must:

-kamera

-helst ha minnekort( helst mini SD)

-utseende er litt viktig.

Oppfyller den disse spesifikasjonene er den vel litt fancy?

Skal kun bruke den som mobil ikke kamera og mp3 spiller...

Hvorfor ønsker du kamera på mobilen om du ikke skal bruke den som kamera? Og hvorfor ønsker du minnekortleser om du ikke skal bruke den som mp3 spiller?

litt viktig at den ikke er gammel, tenkte på den k800i? :yes:

 

Men er ikke sikker...har N73 nå.

7090323[/snapback]

 

 

I dag har du en nokia n73, og du har altså lyst på en k800. Men du vil egentlig ikke ha funksjonene som er på disse telefonene? Men du vil ha en telefon som har minnekort og kamera fordi du skal ringe med den? Hallo?! Har du splittet personlighet? Kan du lære meg det?

 

Og forresten, telefonen du allerede har, bruker mini sd, den har kamera og har bra design. Så jeg ville ikke byttet om jeg var deg.

7090445[/snapback]

 

den har et syyykt treigt op. system. Jeg har ikke lyst på k800i pga innholdet men pga utseende. Jeg mååå ikke ha kamera med megapixler men vil ha kamera fordi av og til har man lyst til å ta bilder. Jeg vil ha minnekort fordi jeg vil beholde min gamle bilde jeg har på minnekortet, og derfor vil jeg ha en mobilen som har mini SD. Er lei N73 og derfor vil jeg ha en ny en. Har forresten ikke splittet personlighet, men kjenner en som kan lære deg det.

 

Takk for hjelpen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hehe. I så fall, er k800i en mye raskere telefon ja. Men den bruker desverre ikke mini sd. Den bruker Sony M2.

 

K610i er også en fin telefon å se på, den koster litt mindre. SE telefoner har også bedre batterikapasitet enn tilsvarende nokia modeller.

7090778[/snapback]

 

min søster han den...kjipt å ha samme mobil. Men kan jo bytte minnekort skader ikke det. Noen andre mobiler du anbefaler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...