Gå til innhold

wolla, min fetter!


Anbefalte innlegg

nettopp!

eg skal ha ny pc.

 

har lyst på ei maskin til litt speling (spel som mafia, nolf, ttd(!) og bf1942), men den skal i tillegg køyre litt server-apps som ftp, http og dc, samt den må kunne bli brukt til ting som videoredigering, og ikkje minst! musikkanlegg! (rettelse: jukeboks; eg kopler den til surround-anlegget.)

 

jah.

 

har sett på:

* eit msi 648 max-f eller msi 845pe max2 hovudkort (kva anbefales?)

* ein p4 2.4 ghz

* 512mb ddr-ram og

* seagate barracuda 120 gig disk.

har og vurdert chieftech matrix meditower pga. ok utsjåande og god kvalitet//funksjonalitet.

 

samla koster det vel rundt 8 000 kr på komplett.

 

har eit gf2 gts (64mb), men er i tvil om det er nuh særli å bruke (er jo gammelt etterkvart).

 

har max 12 000 til rådigheit for ny pc, so det hadde vært kos å fått litt hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-06 13:46, skrev nmedaas:

well.

eg trur dei fleste forstod at topicen har noko med innkjøp av ny pc å gjere (kan det ha noko med valg av fora å gjere?), difor tok eg meg den friheit.

menne.

ingen som har noko sakelegt å komme med? :smile:


Ikke for å være nebbete, men hvordan i huleste skulle "wolla, min fetter!" antyde innkjøp av ny PC?

 

[ Denne Melding var redigert av: Nichlas på 2002-11-06 14:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

 

Ikke for å være nebbete, men hvordan i huleste skulle "wolla, min fetter!" antyde innkjøp av ny PC?

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Hei fetter, ikk bråk med han`a. Vi er alle fettere ikk sant. Wollah jeg lover deg, kanskje han trodde det var fettere her som selgte peser og hadde litt peil ikk sant. Kanskje han burde ha skrevet, "Wollah jeg lover, jeg skal ha pese ikk sant, er det noen fettere som kan fikse elle`". Men jeg lover, det akke no vits å bråke ikk sant. Vi er alle fettere...nmedaas er bare en dum fetter...ikk sant!

Lenke til kommentar

Quote:


Hei fetter, ikk bråk med han`a. Vi er alle fettere ikk sant. Wollah jeg lover deg, kanskje han trodde det var fettere her som selgte peser og hadde litt peil ikk sant. Kanskje han burde ha skrevet, "Wollah jeg lover, jeg skal ha pese ikk sant, er det noen fettere som kan fikse elle`". Men jeg lover, det akke no vits å bråke ikk sant. Vi er alle fettere...nmedaas er bare en dum fetter...ikk sant!


 

ROFL!!!! :grin:

 

- J

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...