Gå til innhold

Star Wars Knights of the old Republic 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Ett uhyre intressant spørsmål mener nå jeg. Var litt usikker jeg også, men nå begynner min studietid ved sith-akademiet å nærme seg slutten (skal bare gjennom eksamen neste gang jeg spiller) og så er jeg en fullbefaren sith.

 

Sithenes filosofi er mye mer logisk oppbygd en jedienses. Jediene vet at de er sterke, og de vil gjerne hjelpe de mindre sterke, men de gav i løpet av min periode på jedi-akademiet på Datooine aldri noen god forklaring på hvorfor ting må gjøres på den måten, og slettes ikke hvordan aktivitet av denne typen hjelper til å oppretholde eller styrke jedi-ordenen. Videre tror de på evig liv, og benekter eksistensen av ting som faktisk eksisterer, slik som fks følelser og kaos.

 

Sithene appelerer sånn sett bedre til meg, men jeg liker ikke dette med at de alltid dolker hverandre i ryggen. Dette er noe jeg personlig ikke har tenkt til å drive med i min sith-karriere dog. Når nestlederen hos sithene foreslo at vi sammen skulle knerte sjefen gikk jeg videre med dette til sjefen, så nå skal vi to knerte nestlederen istedenfor, så fort jeg får sith-lyssabel vell og merke. Min Sith-stil skal være å alltid være lojal mot min overordnede, og prøve å gjøre ting på den korrekte måten - så får jeg heller gi de andre sithene deng når de prøver seg.

 

Forøvrig er det alt for få Sith-verdier i det norske samfunn. Vi har blitt en gjeng feige og unnasluntrende SV-dimlinger alle sammen! Dersom Darth Vader kunne ha kommet til Norge og være diktator i en ti-femten år tror jeg vi ville vokst på det som nasjon, både mentalt og fysisk.

 

Kanskje jeg skulle ta saken i egne hender og lage et sith-akademi som tar sikte på å innfiltrere de andre partiene, og gradivs skaffe seg selv mere makt og flere privilegier den veien.

 

Når det er sagt, og jeg sitter og ser på hva slags livsfjerne barnsligheter jeg faktisk skribler ned her, så må jeg nok konkludere med at jeg har spilt dette spillet litt for mye i det siste.....

Lenke til kommentar

Du satt vel og spilte eneren?

 

Dette er toern =P

 

Og trådstarter: Jesus, for et førsteinnlegg. Skriv litt ordentlig framover.

 

Som nevnt er det fritt fram for å velge hva du vil. Historien i 2ern forandrer seg vel ikke det spor etter hva du velger. I motsetning til eneren. Er bare hva du gjør underveis som forandrer seg til en liten grad.

 

KOTOR 2 er et halvferdig spill som ikke når samme kvalitet som eneren. Det ble hastet ut før det virkelig var ferdig. Masse løse tråder. Det skulle også ha vært med en HK-47 kopifabrikk på en planet men ble kuttet pga. tidspress.

 

Håper de lager en 3er og fullfører storyen til Revan. =)

 

Da man i slutten av 2ern

 

Spoiler for 1 og 2

 

 

får vite at Revan reiste fra dette systemet for å utforske verden eller lignende. Og siden jeg basicly tok over Sith imperiet sammen med Bastila og banket republikken. Så blir det spennende å se hvordan de kan bygge en historie der. Særlig siden man i 2ern kan finne en Sithholocron med Bastila der hun forteller en historie jeg ikke kan huske =P

 

 

 

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Du satt vel og spilte eneren?

 

Dette er toern =P

 

Og trådstarter: Jesus, for et førsteinnlegg. Skriv litt ordentlig framover.

 

Som nevnt er det fritt fram for å velge hva du vil. Historien i 2ern forandrer seg vel ikke det spor etter hva du velger. I motsetning til eneren. Er bare hva du gjør underveis som forandrer seg til en liten grad.

 

KOTOR 2 er et halvferdig spill som ikke når samme kvalitet som eneren. Det ble hastet ut før det virkelig var ferdig. Masse løse tråder. Det skulle også ha vært med en HK-47 kopifabrikk på en planet men ble kuttet pga. tidspress.

 

Håper de lager en 3er og fullfører storyen til Revan. =)

 

Da man i slutten av 2ern

 

Spoiler for 1 og 2

 

 

får vite at Revan reiste fra dette systemet for å utforske verden eller lignende. Og siden jeg basicly tok over Sith imperiet sammen med Bastila og banket republikken. Så blir det spennende å se hvordan de kan bygge en historie der. Særlig siden man i 2ern kan finne en Sithholocron med Bastila der hun forteller en historie jeg ikke kan huske =P

 

 

 

7108217[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

den slutten gjelder bare hvis du velger at Revan ble slem igjen, Canon er at han forble snill og at han senere dro for å jakte på siths eller noe. da vil du også møte Bastila og Carth in person på den første planeten du kommer til.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...