Gå til innhold

DS Lite eller PSP til unger?


sageman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

DS Lite uten tvil. Den er billiigere, og er kjent for å ha generellt bedre spill enn PSP. Og i tillegg kan man bruke den til å tegne stygge ting på med PictoChat.

Lenke til kommentar

Har begge de aktuelle konsollene, noe som tilsier at jeg kan gjøre opp en rettferdig vurdering. Pspen benytter jeg først og fremst til bilspill, samt nedlastning av homebrews, filmer osv. Det sistnevnte er kanskje litt for komplisert for 4-5 åringer. DSen bruker jeg til å spille alslags morsome spill som super mario, metroid, nintendogs osv. Slik jeg opfatter det har ikke bare DSen et bredere spillbibliotek, men også kanskje flest spill som faller i barns smak. Vil tro spill som New super mario bros, nintendogs og mario kart faller dem i god smak. Dersom du selv skulle skaffe deg en håndholdt ville jeg kanskje vurdert begge konsollene etter ditt behov, men ettersom det er til dine unger, vil jeg på det sterkeste anbefale DS lite. Den er dessuten biligere, og av mine egne erfaringer tåler den litt mer. Da tenker jeg på dersom de mister den i gulvet osv. I tillegg til dette er den enklere å bruke, med tanke på de to ulike menysystemene :)

Lenke til kommentar

Takker for flotte og hjelpsomme svar, da blir det en hvit og en svart DS Lite, en til søstra og en til broren:) Jeg er den rike onkelen...

Hvis jeg satser på New Super Mario Bros som det ene spillet, hvilket skulle jeg tatt som det andre? slik at de kan bytte seg i mellom, forhåpentligvis uten for mye krangling...

Lenke til kommentar
Takker for flotte og hjelpsomme svar, da blir det en hvit og en svart DS Lite, en til søstra og en til broren:) Jeg er den rike onkelen...

Hvis jeg satser på New Super Mario Bros som det ene spillet, hvilket skulle jeg tatt som det andre? slik at de kan bytte seg i mellom, forhåpentligvis uten for mye krangling...

7092430[/snapback]

mario kart er supert, eller nintendo dog vist de ikke har hund :D

Lenke til kommentar
Takker for flotte og hjelpsomme svar, da blir det en hvit og en svart DS Lite, en til søstra og en til broren:) Jeg er den rike onkelen...

Hvis jeg satser på New Super Mario Bros som det ene spillet, hvilket skulle jeg tatt som det andre? slik at de kan bytte seg i mellom, forhåpentligvis uten for mye krangling...

7092430[/snapback]

Vel, Nintendogs er å anbefale. Ypperlig spsielt til jenter. I spillet skal man ta vare på en hund, gå på tur med den, kose med den, mate den og ja. Artig spill i den alderen og lærer dem ansvarsbevissthet.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...