Gå til innhold

Omtale av Football Manager 2007 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke noe for det, men manager spill er så utrulig kjedelig ;P

Slike poster regnes som spam og vil bli slettet. Det er helt frivillig om man vil spille et spill eller ikke. Liker man det ikke er det bare å la være, men man behøver ikke informere forumets 100 982 brukere om det...

 

Noe annet er det hvis tråden spør hva man synes om et spill (eller en type spill) og man begrunner(!) svaret.

 

Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Godt jobbet, Geir.

 

Ellers lurer jeg på om dette er en tråd der man kan diskutere spillet, eller man bare skal diskutere omtalen av spillet.

 

For jeg er litt overrasket nå. Det slår ikke feil. Selv om alle friendlies i førsesongen vinnes med store sifre (både mot klubber i samme divisjon, så vel som klubber og og under) så glemmer de helt hvordan de skal spille fotball når sesongen begynner. Var på tredje sesongen med Fyllingen nå (hadde lyst å starte i lavere divisjoner med et bergenslag), og klarte såvidt å få uavgjort. Etter hvert ble jeg litt frustert og søkte på en annen jobb. Jeg fikk ultimatum fra styret, og gav meg med hele laget. Nå, på denne tiden hadde jeg fremdeles rankingen unproven, og halvveis på flipp søkte jeg på landslagsjobber for Spania, Frankrike, Portugal, England og Tyskland.

 

Tror du ikke jeg fikk jobbtilbud båda fra Spania og England da? Mens klubbene i andre divisjon ikke gadd å gi meg tilbakemelding en gang. Muffens. Det kaller jeg det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-Pqy3rC
Tror du ikke jeg fikk jobbtilbud båda fra Spania og England da? Mens klubbene i andre divisjon ikke gadd å gi meg tilbakemelding en gang. Muffens. Det kaller jeg det.

7147425[/snapback]

 

For meg er ikke dette spillet gangbar vare før ca. mars neste år, alltid for mange rare ting rett etter utgivelse. Følg med på forumet til SI Games og start spilling når dem begynner å bli fornøyde der (etter et par patch'er), det er nå mitt tips. (dessuten har spillet falt i pris til den tid....)

 

Jeg sjekke akkurat nå og det er rapportert in 12 bugs bare hittil i dag (03 November). 2007 Bugs forumet er rimelig langt....

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...