Gå til innhold

Når kommer BC ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
leste en plass at blizzard liker å ha et nøyaktig mellomrom mellom hver release, wow kom i november, og bc kommer derfor sikkert i november en gang, var en fyr på et forum som sammenlignet alle ugitte spill som blizzard hadde expansions på, og alle hadde akkurat et års mellomrom elns..

 

husker ikke linken men;/

7086682[/snapback]

Vil ikke akkurat kalle det et bra bevis.

Lenke til kommentar
Når dette kommer har jeg hørt rykter om at items blir oppgradert.

T2 vi har i dag plutselig har mere sta over natten osv.

Kan dette bekreftes?

Legger ut en epic mase på ah til 200g dagen etter med tbc så er den "+100str" plutselig. og verdt mye mer.

7100082[/snapback]

 

Ingen har fortalt om slike erfaringer fra hverken alpha beta eller closed beta, så de ryktene der ligger det nok ingenting i.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede byttet ut endel tier 2 med green questrewards, og blues.....

 

Så hadde ikke tenkt så mye på det.

 

Closed beta ble startet forrige torsdag, og Blizzard har sagt at de setter av to måneder til denne fasen. Det er fortsatt soner som ikke er åpne, og levelcapen er satt til 67.

 

Så at det kommer ut i november ser jeg på som utrolig usannsynlig...

Lenke til kommentar
En kompis av meg har bestilt BC fra nettet, og sier at offisiell utgivelsesdato er rundt den 15 desember. Jeg har ingen kilder til at dette skal stemme da :/

7086731[/snapback]

 

 

Det er ikke kommet noen Offisiell dato enda.. men har snakket med han som eier Spiderman i tromsø, han sier ca 16.nov sånn uoffisielt :)

Lenke til kommentar
jeg håper det er 6 måneder eller mer før det kommer ut.

 

De fleste vet jo at med TBC betyr det dager og uker med nye issues oppå de gamle.

 

Men man skulle jo tro blizzard jobber mot å klare det før jul, slik at alle kan kjøpe TBC og legge det under jule treet. :)

7102274[/snapback]

Det er nok ikke mange som gidder og vente til juleaften på dette. Tror nok de fleste som spiller WoW vil ha TBC så fort som mulig jeg.

 

(regner med TBC kommer i slutten av november jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...