Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Skrevet

Joda creepy nok, gleder meg til julen er over og lua forsvinner :p 7/10.

Skrevet

PencilCase:

Bytta avatar? Vil råde deg til å bytte tilbake igjen, for likte ikke denne nye noe stort. Et stort minus er vel oppløsningen.

Vel, kan heller ikke dra sjensel på hvem det er...

2/10

Gjest Bruker-95147
Skrevet
PencilCase:

Bytta avatar? Vil råde deg til å bytte tilbake igjen, for likte ikke denne nye noe stort. Et stort minus er vel oppløsningen.

Vel, kan heller ikke dra sjensel på hvem det er...

2/10

7570704[/snapback]

King of Pønk. Mr Iggy Pop :love: Helt enig, jævla dårlig oppløsning...

Du får forøvrig en tier av meg :)

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Hadde satt mere pris på litt mere "kraft" i bakgrunnen av megasterkt navn...blir bare en svak sjuer her :cool:

Skrevet (endret)

Som nevnt av andre her synes jeg Edmund Blackadder var mer snasen, man kan ikke se helt hva det er på bildet annet enn en mann i dress (som spiller fløyte?). Hadde aldri gjetta Iggy Pop da han pleier å være i bar overkropp og se ganske ekkel ut... Velger å drite i en nummerkarakter, da denne ikke sier en skit.

*djiisesss! folk poster jo raskere her enn i SO! denne var selvfølgelig ment til PencilCase

Endret av Sneakerholic
Skrevet

Huh, tror du ser feil bilde. Jeg har byttet.

Du har en utrolig retro avatar som får det til å dunke i hjerte mitt. Dog så mene jeg å huske at den var renere og i bedre kvalitet før du byttet til juleversjonen av den. 8.7/10

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Heisann Archolytion, fremdeles drypper det ribbefett av avataren...7/10 :)

Gjest Bruker-95147
Skrevet

DukeCoke, merkelig avatar, iøynefallende, vet ikke helt hvorfor... :hmm: Fargesammensetningen spriker kanskje litt, men så vet jeg ikke helt. Kan være at den er "genial", og jeg som ikke er i nærheten... Så da sier "magefølelsen"....10 :ermm:

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

PencilCase:

Du har alltid hatt gode avatarer. Denne er god, blir glad når jeg ser en stilfull mann, med svart dress og klarinett eller blokkfløyte (?) Mulig jeg som er på jordet.

9/10

Men savner fortsatt den gode gamle avataren med Mr. Bean. Få den tilbake! :cry::cry:

Den forrige: 10/10

Endret av medlem-105082
Gjest Bruker-95147
Skrevet
PencilCase:

Du har alltid hatt gode avatarer. Denne er god, blir glad når jeg ser en stilfull mann, med svart dress og klarinett eller blokkfløyte (?) Mulig jeg som er på jordet.

9/10

Men savner fortsatt den gode gamle avataren med Mr. Bean. Få den tilbake!  :cry:  :cry:

Den forrige: 10/10

7575588[/snapback]

Tusen takk RJR, kan være at gammel avatar sammenhenger med "gammelt" uttrykk... :) Denne gubben som spiller tverrfløyte med omvendt spørsmålstegnpositur passer kanskje bedre...? Skikkelsen er Ian Anderson, og kan anbefale deg musikken til Jethtro Tull fra 70 tallet :thumbup: Du har en grei avatar, og den utfordrer ingen andre enn min mor... :)

Skrevet
Jeg har ny! :D

RJR: Enkel og stilfull. Nvidia er bra! Jeg liker ATi OG Nvidia jeg så

9/10

7575756[/snapback]

Rambo? Kjedelig og mangler ramme. 4/10

7575807[/snapback]

Det er Robert De Niro faktisk :ermm:

Din var litt rar

5/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...