Fruktkake Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Jeg driver et forum for guildet mitt i World of Warcraft. Jeg har satt opp en Gmail konto. Jeg har satt SMTP til smtp.googlemail.com, og brukernavn til [email protected]. Dette er grunnet stabiliteten, og sikkerheten til Gmail. I tilleg er det perfekt for arkivering i forbindelse med sikkerhet. Men det ser ikke ut til å funke. Jeg får bare denne denne feilmeldingen når jeg skal sende en epost fra forumet via Gmail fra min testbruker: Jeg er klar over at Gmail bruker port 465 eller 587, og det ser ut til at phpBB bruker 110. Slikt vil Google at jeg skal konfigurere det; Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dette er hentet herifra. Noen som vet hva jeg kan gjøre? (Jeg vil ikke bli overasket om denne posten er feilpostet, men jeg fant ikke noe bedre.)
Haraldson Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (Jeg vil ikke bli overasket om denne posten er feilpostet, men jeg fant ikke noe bedre.) Vil tro denne passer bedre i Nett-tjenester. Rapportert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå