Noteknekk Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Var litt usikker på hvor denne tråden skulle postes, så en mod får flytte den om det ble feil. Jeg har nettopp fått meg tilleggspakken til et spill, men har problemer med å innstallere det. Jeg har grunnpakken, som kreves, og et par andre tilleggspakker. De andre spillene er CD-Rom, mens dette er en DVD-Rom, men en annen jeg snakket med klarte det likevel. Jeg satt spillet i DVD-stasjonen på en stasjonær PC, men ingenting skjedde. Jeg prøvde også å starte den via "min datamaskin", men uten resultat - den opptro som om ingen CD var i stasjonen. Maskinen tilfredstiller alle systemkravene til spillet. Vet noen hva som er galt, og hva jeg må gjøre for å få til innstallasjonen? Veldig takknemlig for hjelp. =)
GeirGrusom Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Gå aktivt inn på CD-en og start Autorun.exe eller noe, det er mulig autorun er skrudd av (CD-brenner program hender gjør dette)
qualbeen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 du må ha en dvd-rom leser på maskinen for å kunne lese av en dvd-plate... Alle nyere pc'er har dette, så burde egentlig ikke være noe problem. Har du ikke dvd-leser, må man få hjelp av andre til å få gjort om dvd'en til cd'er. Tror ikke det er så enkelt :-/ Alternativt kan du få noen til å lage en image-fil av dvd'en. Image-filer kan også lastes ned fra nettet, men da det er forbudt å hjelpe til med nedlastning av spill fra torrent-nettsteder på dette forum, kan jeg ikke hjelpe så mye.... Hvis du skulle klare å få tak i en image-fil av dvd-platen, så kan man bruke et program som DeamonTools til å "mounte" image-fila, og deretter installere fra fila.
Noteknekk Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 PC-en har egen DVD-rom, hvis det er det du mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå