Gå til innhold

Trøbbel ved innstallasjon av tilleggspakke.

Noteknekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt usikker på hvor denne tråden skulle postes, så en mod får flytte den om det ble feil. :)

Jeg har nettopp fått meg tilleggspakken til et spill, men har problemer med å innstallere det. Jeg har grunnpakken, som kreves, og et par andre tilleggspakker. De andre spillene er CD-Rom, mens dette er en DVD-Rom, men en annen jeg snakket med klarte det likevel. Jeg satt spillet i DVD-stasjonen på en stasjonær PC, men ingenting skjedde. Jeg prøvde også å starte den via "min datamaskin", men uten resultat - den opptro som om ingen CD var i stasjonen. Maskinen tilfredstiller alle systemkravene til spillet.

Vet noen hva som er galt, og hva jeg må gjøre for å få til innstallasjonen? Veldig takknemlig for hjelp. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må ha en dvd-rom leser på maskinen for å kunne lese av en dvd-plate... Alle nyere pc'er har dette, så burde egentlig ikke være noe problem. Har du ikke dvd-leser, må man få hjelp av andre til å få gjort om dvd'en til cd'er. Tror ikke det er så enkelt :-/

Alternativt kan du få noen til å lage en image-fil av dvd'en. Image-filer kan også lastes ned fra nettet, men da det er forbudt å hjelpe til med nedlastning av spill fra torrent-nettsteder på dette forum, kan jeg ikke hjelpe så mye....

Hvis du skulle klare å få tak i en image-fil av dvd-platen, så kan man bruke et program som DeamonTools til å "mounte" image-fila, og deretter installere fra fila.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...