Morgh Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 hadde vært bedre med human eller orc ser litt teit ut med en lita jente som slår massive slag som det ^^ +man ser ikke gearet =(( +på critts - på at det bare er critts og ikke skillz
Cannabiskopen Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) hadde vært bedre med human eller orc ser litt teit ut med en lita jente som slår massive slag som det ^^ +man ser ikke gearet =(( +på critts - på at det bare er critts og ikke skillz 7082604[/snapback] Det er meningen, så du kan ikke gi minus til noe som ikke er meningen med filmen. Er som å si at du er skuffet over at ikke er noe ketchup på en pølse på en messe for "Pølse uten Ketchup Elserkernes Messe". EDIT: Jeg liker ketchup på pølser, det er ikke no med det Endret 16. oktober 2006 av BadBeer
Morgh Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 hadde vært bedre med human eller orc ser litt teit ut med en lita jente som slår massive slag som det ^^ +man ser ikke gearet =(( +på critts - på at det bare er critts og ikke skillz 7082604[/snapback] Det er meningen, så du kan ikke gi minus til noe som ikke er meningen med filmen. Er som å si at du er skuffet over at ikke er noe ketchup på en pølse på en messe for "Pølse uten Ketchup Elserkernes Messe". EDIT: Jeg liker ketchup på pølser, det er ikke no med det 7085928[/snapback] jeg sa bare min mening jeg his jeg vil gi minus på at det bare er critts så gjør jeg det ^^
Kjobben Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Altså, man kan ikke skrive at man lager PVP film bare for å vise frem våpnet og ikke vise skillsa sine... Syns det blir for domt jeg... ^^
Walts Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 skal man med skills når våpent gjør alt for deg ^^
Morgh Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 skal man med skills når våpent gjør alt for deg ^^ 7087409[/snapback] skills er det eneste som skiller deg ut fra alle de andre wow filmene... lillebroren min på 6 år kunne spamma mortalstrike og hamstring.
Kjobben Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22798 Enjoy ^^
Cannabiskopen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Altså, man kan ikke skrive at man lager PVP film bare for å vise frem våpnet og ikke vise skillsa sine... Syns det blir for domt jeg... ^^ 7087116[/snapback] Er bare Grendal som sa det var PvP film, ikke han som lagde den. Tror det bare var ment som show-off om mulighetene for ownage med MoM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå