Gå til innhold

Might of menethil Mortal strike pvp vid

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært bedre med human eller orc :p ser litt teit ut med en lita jente som slår massive slag som det ^^ +man ser ikke gearet =((

+på critts

- på at det bare er critts og ikke skillz

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hadde vært bedre med human eller orc :p ser litt teit ut med en lita jente som slår massive slag som det ^^ +man ser ikke gearet =((

+på critts

7082604[/snapback]

Det er meningen, så du kan ikke gi minus til noe som ikke er meningen med filmen. Er som å si at du er skuffet over at ikke er noe ketchup på en pølse på en messe for "Pølse uten Ketchup Elserkernes Messe". :tease:

EDIT: Jeg liker ketchup på pølser, det er ikke no med det :p

Endret av BadBeer
Skrevet

+på critts

7082604[/snapback]

Det er meningen, så du kan ikke gi minus til noe som ikke er meningen med filmen. Er som å si at du er skuffet over at ikke er noe ketchup på en pølse på en messe for "Pølse uten Ketchup Elserkernes Messe". :tease:

EDIT: Jeg liker ketchup på pølser, det er ikke no med det :p

7085928[/snapback]

jeg sa bare min mening jeg :p his jeg vil gi minus på at det bare er critts så gjør jeg det ^^

Skrevet

Altså, man kan ikke skrive at man lager PVP film bare for å vise frem våpnet og ikke vise skillsa sine... Syns det blir for domt jeg... ^^

Skrevet
skal man med skills når våpent gjør alt for deg ^^

7087409[/snapback]

skills er det eneste som skiller deg ut fra alle de andre wow filmene... lillebroren min på 6 år kunne spamma mortalstrike og hamstring.

Skrevet
Altså, man kan ikke skrive at man lager PVP film bare for å vise frem våpnet og ikke vise skillsa sine... Syns det blir for domt jeg... ^^

7087116[/snapback]

Er bare Grendal som sa det var PvP film, ikke han som lagde den. Tror det bare var ment som show-off om mulighetene for ownage med MoM. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...