Gå til innhold

Gothic 3, gjennomsiktig char. ( av og til )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at feks krystaller, og ild, synes rett gjennom karakteren min. Jeg har nyeste patchen, og ati x1900xt kort. Noen som har liknede "problem"? Har også sett sola skinne inne i huler osv.

Dette er ikke noe stort problem, men det virker så rart...noe fiks på dette der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, at du bare ser sverdet på ryggen og ingen karakter? Dette er en savegame bug, bare last på nytt så forsvinner det. Hvis det er en grafikk-glitch, at du ser sola igjennom hulevegger og slikt så er det ikke så mye som kan gjøres, det må nok fikses med en patch senere. Selv så ser jeg blinkende teksturer enkelte plasser men dette er en bug i grafikkmotoren til Gothic 3.

Skrevet

det som er saken, er at jeg ser gjennom min char, dvs ting som vann, flammer osv synes gjennom kroppen min. Dette er ikke savegame bug.

Utrolig rart at ingen andre har nevnt dette ennå :S

Skrevet
Tja, si det. Grafikkort og Driver versjon? Installerte du DirectX fra Gothic DVD'en?

7082370[/snapback]

Ja, installerte nyeste drivere til både ati, og microsoft. Det er derfor det er så rart. KOrtet er x1900xt. Hadde vært deilig å bli kvitt denne glitchen, som er synlig overalt jeg går..

Skrevet

Hmm... Jeg har X1950XTX og Catalyst 6.8 og har ikke de problemene du sikter til. Forsøkt å justere på grafikkinstillingene? Intet som hjelper?

Skrevet
Hmm... Jeg har X1950XTX og Catalyst 6.8 og har ikke de problemene du sikter til. Forsøkt å justere på grafikkinstillingene? Intet som hjelper?

7082666[/snapback]

jasså, kanskje det er de nyeste driverne til ati som har skylda? 6.9...

skal prøve flere innstillinger, hjelper ikke de prøver jeg 6.8 :D

Skrevet

Faen. det hjalp ikke. samme resultat med 6.8 drivere...prøvd al mulig rart av instillinger også. Hvorfor i svarte jeg den enste som sliter med dette?!

Skrevet

Jeg har også 1900xtx, men har foreløpig ikke opplevd buggen du snakker om. Sitter ikke ved min PC akkurat nå, så jeg får ikke sjekka hvilken driver jeg bruker.

Skrevet
Er det kanskje samme problem som han her karen har? Det er riktig nok med GF6800-kort, men kan jo kanskje være det samme..

7088264[/snapback]

Hm, nei. Det er ikke i nærheten så ille. Jeg skal prøve å ta bilder og poste dem her senere idag..

Skrevet
Har du prøvd å instalere spillet på nytt ?

7089634[/snapback]

Hmm. Når jeg tenker etter så har jeg ikke prøvd det, men jeg tviler STERKT på at det vil hjelpe. Er visst noen flere med det problemet har jeg lest. Litt kjipt dette igrunn, flame sverdet synes rett gjennom meg når jeg sloss :S

Skrevet

Nå har jeg prøvd med Omega drivere også, men ting var like gjennomsiktige som før. Sjuke ting. Jeg er den eneste på hw.no forumet som har dette problemet :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...